Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالارقاسمی روز پنجشنبه همزمان با اولین سالگرد درگذشت حاجیه خانم فاطمه کریمی مادر شهیدان محمد حسین و داوود فهمیده، با حضور در منزل خانواده این شهدا ، یاد این ۲ شهید والامقام  و مادر مومنه و فداکار آنان را گرامی داشت.

وی خاطرنشان کرد: مادر مومن، انقلابی و فداکار شهیدان فهمیده در دامان خود با تمسک به آموزه‌های قرآنی و فاطمی، فرزندانی ایثارگر و عاشورایی تربیت کرد و برای همیشه در تاریخ این سرزمین زنده و جاوید و الهام ‌بخش زنان و بانوان رشید جامعه ایرانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی  با اشاره به اینکه همه ما وظیفه داریم به پاس قدردانی از فداکاری های خانواده معظم شهدا و جانفشانی های عزیزانشان، راه امام و شهدا را ادامه دهیم.

وی بیان داشت: تا زمانی که روحیه مقاومت و ولایت مداری در نزد ملت ایران است، آسیبی از سوی دشمنان به کشور وارد نمی شود.

قاسمی یادآورشد: فرهنگ ایثار و شهادت کشور را در مقابل دشمنان بیمه کرده است و ما معلمان در گسترش این فرهنگ غنی باید تلاش کنیم.

وی امنیت و توسعه ایران را مرهون ایثار و جانفشانی شهدای گرانقدر دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز یادآورشد: دانش آموزان نیز نیاز به الگو برداری از شهدا به ویژه شهدای دانش آموز همانند شهید محمد حسین فهمیده دارند.

خواهر شهیدان فهمیده نیز دراین دیدارگفت: خانواده معظم شهدا پای انقلاب و نظام ایستاده اند تا فرهنگ فرهنگ مقاومت ، ولایت مداری و ایثار در جامعه تقویت و ترویج شود.

فرشته فهمیده اظهار داشت: شهدایی مانند شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تا آخرین لحظه اطاعت از ولایت را سرلوحه زندگی خود قرارداند.

وی تصریح کرد: پدران و مادران شهدا فرزندان برومندی را پرورش دادند تا اسلام ، انقلاب و کیان اسلامی ایران دفاع کنند و فرمانبر ولایت فقیه باشند.

حاجیه خانم فاطمه کریمی، مادر بزرگوار شهیدان فهمیده روز ۱۲ اسفند ماه ۱۳۹۸ به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.

مرحوم حاج محمدتقی فهمیده  پدر این شهیدان والامقام ۱۲ فروردین ماه ۱۳۹۹ دعوت حق را لبیک گفت.

شهید محمدحسین فهمیده که در آبان ماه سال ۱۳۵۹ و در سن ۱۳ سالگی با بستن مواد منفجره به کمر خود زیر تانک دشمن رفت و به شهادت رسید امام خمینی (ره) او را رهبر نامید.

شهید داوود فهمیده نیز درمرداد ماه سال ۱۳۶۲ و سن ۲۱ سالگی در منطقه عملیاتی حاج عمران شربت شهادت نوشید.

برچسب‌ها مدارس البرز والدین شهدا هفته دفاع مقدس بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس البرز والدین شهدا مدارس البرز والدین شهدا هفته دفاع مقدس بانوان اخبار کنکور شهیدان فهمیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۸۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی ظهر پنج‌شنبه در یادواره شهدای امنیت اقتصادی استان، با بیان اینکه امروز به عنیه شاهد گسترش اندیشه انقلاب اسلامی در منطقه بوده و غرب آسیا بدون نظر ایران تصمیمی اتخاذ نمی‌کند، افزود: بی‌تردید اقتداری که امروز در ایران اسلامی حاکم شده، به واسطه خون شهدا و رشادت این عزیزان است.

وی با اشاره به اینکه امروز به برکت خون شهدا شاهد موفقیت‌های روزافزون ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم، اظهار کرد: یکی از این موفقیت‌ها که سربلندی ایران اسلامی را به دنبال داشت، تحقق عملیات وعده صادق بود که همه به اقتدار ایران در بُعد نظامی اعتراف کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در ادامه این مراسم با تاکید بر اینکه اقتداری که امروز ایران اسلامی در همه زمینه‌ها به ویژه حوزه دفاعی به دست آورده، مرهون خون شهدا است، تصریح کرد: در واقع این شهدا بودند که برای این کشور در عرصه‌های مختلف تولید قدرت کردند.

سردار جهانبخش کرمی به نمونه‌ای از قدرت‌آفرینی شهدا برای ایران اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: در این خصوص می‌توان به مجاهدت‌های شهید شهریاری در حوزه انرژی هسته‌ای و یا ابتکارات شهید طهرانی‌مقدم در حوزه صنعت موشکی اشاره کرد.

پدر شهید محمدحسین حدادیان نیز یکی دیگر از سخنرانان این مراسم بود که با اشاره به اینکه ما همه به تک‌تک شهدا بدهکار هستیم، خاطرنشان کرد: بی‌تردید خون شهدا ضامن حیات این انقلاب است و امیدواریم گوشه‌ای از بصیرت‌مندی شهدا نصبت ما شود.

کد خبر 6088544

دیگر خبرها

  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی لیتیوم در همدان می‌مانیم
  • شهید مطهری الگوی نخبگان فکری جبهه انقلاب است
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • به بهانه کاهش نرخ زاد و ولد در ایران/ چرا زنان ایرانی میلی به فرزندآوری ندارند؟
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است