Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@13:42:51 GMT

احداث ۳ هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان در همدان

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۹۱۴۷

احداث ۳ هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز مراسم رونمایی از شبکه مراکز نیکوکاری محلی و سامانه جامع نیکوکاری استان همدان، با حضور مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، مهندس شاهرخی استاندار همدان، آیت‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و ترکمانه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، و حضور آنلاین فرمانداران سراسر استان به‌ صورت ویدئو کنفرانس، در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان در این آیین با بیان اینکه در استان همدان در مجموع ۳هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان ساخته و یا در دست اجراست اظهار کرد: تا کنون بیش از هزار واحد مسکونی ویژه‌ نیازمندان در استان تحویل داده شده‌اند.

سیدسعید شاهرخی با تأکید بر اینکه حضور مداوم رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور و توجه وی به استان همدان قابل تقدیر و تشکر است  افزود: هماهنگی و همراهی و عملکرد کمیته امداد امام خمینی ره همدان با دستگاه‌های اجرایی استان، قابل تقدیر است به طوری که  در دو حوزه مهم و با اهمیت اشتغال و مسکن، کمیته امداد استان پا به پای دستگاه ها پیشتاز بوده است.

وی با بیان اینکه بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه نیازمندان در سطح استان در دست ساخت هستند تصریح کرد: تا کنون بیش از دوهزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه نیازمندان در استان، تعیین تکلیف شد‌ه‌اند.

استاندار همدان تأکید کرد: سیاست دولت به تاسی از سیاست‌‌های کلی نظام، توجه به معیشت، توجه به اشتغال، حمایت از تولید و همچنین توجه به سلامت مردم است.

انتهای پیام/۸۹۰۴۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان کمیته امداد استاندار همدان مسکن محرومان واحد مسکونی ویژه نیازمندان کمیته امداد امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۹۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان

اعضای کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در دومین جلسه این کمیته در شش ماهه نخست ۱۴۰۳ از پروژه‌های عمرانی فعال در منطقه ۱۳ بازدید کردند که در جریان این بازدید، رفع مشکلات مطرح شده در دستور کار کمیته قرار گرفت.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازدید اعضای کمیته نظارتی شورای شهر از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۳ اصفهان اظهار کرد: دومین جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان با بازدید از پروژه‌های عمرانی همچون احداث منبع ذخیره آب در باغ بانوان پردیس، احداث مجموعه فرهنگی قائمیه، بازگشایی خیابان دستگرد، پیاده‌روسازی‌های سطح منطقه، احداث مجموعه ورزشی با رویکرد ورزش‌های پهلوانی و آزادسازی خیابان شهید عباسپور برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه مشکلات و موانع با اعضای شورای اسلامی شهر مطرح و رفع آن در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعضای کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در شش ماهه نخست سال جاری در منطقه ۱۳ آقایان محمدرضا فلاح، محمد شریعتی و علی صالحی هستند.

کد خبر 751153

دیگر خبرها

  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • (ویدئو) قیمت‌های عجیب واحد‌های مسکونی در افغانستان
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی