Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کانون فرهنگی و هنری امام رضا علیه السلام بجنورد، از توزیع ۳۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش ۶۴ میلیون تومان از ابتدای سال تا کنون برای حمایت از نیازمندان خبر داد.

«بهنام قُدسی» مدیر کانون فرهنگی و هنری امام رضا علیه السلام مسجد امام رضا علیه السلام بجنورد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تشریح فعالیت های کانون از ابتدای سال تاکنون، به توزیع هزارو 680 قُرص نان صلواتی به ارزش یک میلیون تومان برای کمک به محرومان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی توزیع 300 بسته کمک معیشتی شامل برنج، گوشت، مرغ، روغن، ماکارانی، قند و چای و ... به ارزش 64 میلیون تومان را از دیگر برنامه ها اعلام کرد و گفت: در ایام عید نوروز و شب یلدا هم بسته های شیرینی و شکلات و میوه بین نیازمندان محله توزیع شد.

 

قُدسی به توزیع 150 پُرس غذای گرم به ارزش یک میلیون و 500 هزار تومان در لیالی قدر اشاره کرد و افزود: در ایام بازگشایی مدارس هم 15 بسته لوازم التحریر در کیف دانش آموزان قرار گرفت.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری امام رضا علیه السلام مسجد امام رضا علیه السلام بجنورد، کمک نقدی در قالب کارت هدیه به ارزش پنج میلیون و 500 هزار تومان در ایام نوروز 99 را از دیگر فعالیت ها نام برد و گفت: 11 مورد معرفی به بانک رسالت جهت دریافت وام کارگشایی هم از سوی مسجد و کانون مسجد امام رضا علیه السلام انجام شده است.

 

وی، توزیع 500 عدد ماسک، جمع آوری 30 میلیون تومان جهت کمک به آسیب دیدگان حوادث طبیعی طی امسال و ذبح دو رأس گوسفند در عید قربان و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان محله را به دیگر فعالیت ها افزود.

 

قُدسی، به اجرای برنامه های فرهنگی در مناسبت های ملی و مذهبی هم اشاره کرد و در این راستا از گرامیداشت دهه کرامت و هفته قوه قضائیه، جشن عید غدیر با پذیرایی نهار، عزاداری ایام محرم و صفر و برنامه 10 شب، 10 مسجد در ایام دهه فجر خبر داد.

 

وی با بیان اینکه کرسی تلاوت در قالب طرح «احسان با قرآن» و یادبود سرداران مقاومت همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اجرایی شده است، بیان کرد: بازسازی و بهسازی وضوخانه مسجد هم با اعتبار 200 میلیون تومان به سرانجام رسید.

 

گفتنی است؛ 18 اسفندماه مصادف با سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد است که ستاد فهمای خراسان شمالی به همین مناسبت قصد دارد از کانون های فعال در اجرای طرح «ایران قوی» که با ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد بیشترین امتیاز را دریافت کرده اند، تقدیر کند.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون مسجد کانون امام رضا امام رضا علیه السلام فرهنگی و هنری میلیون تومان فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۹۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جعفر صادق(ع) بر اتحاد و وحدت امت اسلامی توصیه می‌کردند

شیخ محمد جمالی امام جمعه اهل سنت شهرستان کنگان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با تأکید بر توجه به توصیه حضرت صادق(ع) به وحدت میان مذاهب اسلامی، اظهار داشت: امام جعفر صادق علیه السلام در تمام مسائل مورد بحث جهان اسلام "علمی، صبر و بردباری" زبانزد خاص و عام می باشند؛ ایشان فرزند پیغمبر اکرم صلوات الله علیه بودند و طبیعتا یک شخصیت عادی نبودند.

شیخ جمالی افزود: امت اسلام باید توصیه های پیامبر اسلام و بزرگان دین مانند امام جعفر صادق علیه السلام در جهت وحدت و همبستگی را حفظ کنند و پیوسته رهنمودهای ایشان را تکرار و عمل کنند.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: وحدت امت اسلام جز با اتحاد و همدلی تحقق نمی باید زیرا وحدت و تقریب مقدمه پیروزی امت اسلام است. دشمنان مکررا درصدد ایجاد تفرقه و دوری هستند، آنان در مسائلی که نیاز به اتحاد دارند با یکدیگر متحد می شوند و نیروهای خود را علیه اسلام و مسلمین صف آرایی می کنند.

وی عنوان کرد: در مقابل امت اسلام که دارای "خدای واحد، پیامبر واحد، کتاب واحد"  هستند، گاهی عده ای مسائلی را پیش می آوردند که برای امت اسلام می تواند آسیب رسان باشد.

وی در پایان تأکید کرد: امام جعفر صادق علیه السلام توصیه بر اتحاد و وحدت امت اسلام داشتند لذا افرادی که پیرو این مکتب هستند باید از توصیه ها و رهنمود های ارزشمند ایشان پیروی نموده و در راستای وحدت و تقریب امت اسلام گام بردارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • دو توصیه کوتاه از امام صادق علیه‌السلام
  • آیین دمام‌ زنی به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در بندرعباس
  • امام جعفر صادق(ع) بر اتحاد و وحدت امت اسلامی توصیه می‌کردند
  • حقیقت بندگی خدا در بیان امام صادق(ع)
  • امام صادق(ع) مرجع امت اسلامی است
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان