Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد راستاد روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر افزود: از مهمترین پروژه‌هایی که براساس برنامه ریزی باید تا قبل از پایان کار دولت دوازدهم مورد بهره‌برداری قرار گیرد طرح توسعه پایانه کانتینری بندر شهید رجایی در فاز سه است که عملیات اجرایی آن به گونه‌ای پیش می‌رود که انتظاراست یک تا دو ماه آینده بخش اول این پروژه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: یکی دیگر از طرح‌های توسعه‌ای در بندر شهید رجایی اجرای پایانه‌ها و یا اسکله‌های نفتی در این بندر شامل سه پست اسکله است که تلاش می‌شود تا ۲ ماه آینده یکی از آنها به بهره‌برداری برسد.

راستاد با اشاره به اینکه بخشی از تجهیزات جدید بندر چابهار در حال ورود به کشور است گفت: از جمله این تجهیزات تامین ۲ فروند کشتی لایروب مکنده مخزن دار با اعتبار ۸۰ میلیون یورو است که به ناوگان لایروبی کشور اضافه می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین عملیات اجرایی پایانه‌های دیگری نیز در سایر بنادر کشور آغاز و با سرعت خوبی در دست اجرا هستند و انتظار می‌رود براساس برنامه پیش بینی شده تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

وی گفت: مهمترین پروژه بندر بوشهر تاسیسات زیربنایی جزیره نگین به عنوان فاز توسعه‌ای بندر به شمار می‌رود و با توجه به اینکه لایروبی این بندر به تازگی انجام شده انتظار می‌رود با توسعه‌ای که در جزیره نگین اتفاق می‌افتد تحولی جدید و مهم در توسعه و رشد میزان فعالیت بندر بوشهر رخ دهد.

برچسب‌ها بوشهر توسعه ایران وزارت راه و شهرسازی سازمان بنادر و دریانوردی محمد راستاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر توسعه ایران وزارت راه و شهرسازی بوشهر توسعه ایران وزارت راه و شهرسازی سازمان بنادر و دریانوردی محمد راستاد اخبار کنکور بهره برداری توسعه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۹۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گردان‌های المجاهدین فلسطین اعلام کرد که شهرک اشغالی سدیروت در مجاورت نوار غزه را در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه راکت‌باران کرده است.

این خبر در حالی است که رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین جنایت خود مناطقی را در شمال غرب خان‌یونس در جنوب نوار غزه بمباران کرد.

محله الزیتون در جنوب شهر غزه هم هدف حملات هوایی شدید رژیم اشغالگر قرار گرفت.

بیت لاهیا در شمال نوار غزه هم از حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی در امان نماند. این بمباران چند روز پس از آن صورت می گیرد که ارتش اشغالگر به ساکنان ۴ محله در بیت لاهیا دستور خروج داد تا زمنیه برای انجام عملیات نظامی در این منطقه فراهم شود.

رژیم صهیونیستی همچنین چند شهرک مسکونی را در منطقه المغراقه در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را با خاک یکسان کرد.

کد خبر 6089208

دیگر خبرها

  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در شمال رفح
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس