Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مراسم اختتامیه بیست و دومین جشنواره بین‌المللی پژوهشی شیخ طوسی با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در مجتمع عالی امام خمینی (ره) قم برگزار شد.

حجت الاسلام رضایی، رئیس پژوهشگاه بین المللی جامعه المصطفی العالمیه در این مراسم گفت: امسال ۲ هزار و پانصد و هشتاد اثر از سوی طلاب، اندیشمندان و اساتید حوزه و دانشگاه از ۶۰ کشور در سه بخش مقاله، کتاب و پایان نامه، با موضوع ویژه «ابعاد بین المللی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» به دبیرخانه جشنواره شیخ طوسی ارسال و در نهایت با نظر داوران، ۷۰ اثر شایسته تجلیل شناخته  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در این مراسم  تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و شکل گیری تمدن نوین اسلامی را نیازمند استفاده از ظرفیت و توان نسل جوان، بهره گرفتن از تجربه اندیشمندان، فضلا و خبرگان علمی و پژوهشی و ایجاد ساختار جدید متناسب با الگو‌های تمدن نوین اسلامی دانست.


آیت الله حسینی بوشهری افزود: بیانیه گام دوم در اصل نظریه انقلاب اسلامی است که باید توسط طلاب نخبه‌ جوان و با انگیزه تبیین شود تا همه ملل آزادیخواه با اهمیت این بیانیه و لزوم شکل گیری تمدن نوین اسلامی آگاه شوند.


رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در راه تحقق اهداف و آرمان‌های خود، همواره با موانع، چالش‌ها و فراز و نشیب‌های فراوانی مواجه است که با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی و همراهی ملت ایران از این موانع نیز بسلامت عبور و راه عزت و اقتدار را سپری خواهد کرد.


حجت الاسلام و المسلمین عباسی رئیس جامعه المصطفی العالمیه نیز در این مراسم با بیان این که تمدن نوین اسلامی می‌تواند ارزش‌های انسانی را به جامعه بشری ارائه کند گفت: ایجاد تمدنی با این ظرفیت، وسعت و عظمت نیاز به طراحی، تبیین و ارائه مبانی معرفتی و تولید علم بانگاه دینی توسط نظریه پردازان و نخبگان علمی و حوزوی دارد.


در این مراسم همچنین از آیت الله حسین بوشهری به پاس بیش از سه دهه فعالیت‌های علمی و تربیتی در عرصه بین الملل قدردانی شد.


گفتنی است: بیست و سومین جشنواره بین المللی شیخ طوسی فروردین سال ۱۴۰۰ آغاز به کار خواهد کرد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیخ طوسی جشنواره بین المللی حوزه علمیه قم تمدن نوین اسلامی بین المللی شیخ طوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۹۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان

حنان حسن بلخی، رئیس منطقه‌ مدیترانه شرقی سازمان بهداشت جهانی در دیدار با امیر خان متقی، وزیر امور خارجه طالبان گفت: عربستان، قطر و امارات متحده عربی هر یک ۳ میلیون دلار و یک بنیاد خیریه جهانی نیز ۱۵ میلیون دلار به توسعه بخش صحت در افغانستان کمک کرده اند.

وی افزود: سازمان بهداشت جهانی روی طرحی کار می‌کند تا زمینه گفتگو در بخش صحت بین حکومت‌های افغانستان و پاکستان فراهم شود.

در این دیدار وزیر خارجه طالبان نیز اطمینان داد که هیأت حاکمه افغانستان تلاش می‌کند تا امنیت را برای تمامی گروه‌های صحی به شمول تیم های مبارزه با پولیو تأمین کند.

این در حالیست که عبدالسلام حنفی، معاون اداری طالبان در دیدار با رئیس منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت، خواستار همکاری سازمان‌های بین‌المللی به منظور کشت محصول جایگزین خشخاش در راستای حمایت از کشاورزان افغانستانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پویایی و نشاط جامعه در گرو تعلیم و تربیت صحیح است
  • توافق مشترک مارس مبنای تعامل ایران و آژانس است/ آغاز تهیه پیش‌نویس برای تعاملات آینده
  • نشست خبری گروسی و رئیس سازمان انرژی اتمی آغار شد
  • جذب حداکثری از اهداف مهم برگزاری جشنواره امامت و مهدویت است
  • مطلبی از حواریون امام(ره) بود
  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز شد
  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد