Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@08:16:56 GMT

فراز در تمرین استقلال سوت به دست شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۹۵۹۸

فراز کمالوند پس از حضور در کادرفنی استقلال به عنوان مدیرفنی، امروز نخستین جلسه تمرینی خود را با این تیم انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی فکری از استقلال و حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی آبی پوشان، او کادرفنی جدید خود را معرفی کرد که نکته قابل توجه در لیست مدنظر او، حضور فراز کمالوند سرمربی باتجربه لیگ برتر است که قرار است از این به بعد در کنار مجیدی هدایت آبی پوشان را در دست بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


کمالوند که با رساندن شیرین فراز کرمانشاه به لیگ برتر اسم و رسمی برای خود پیدا کرد، سابقه هدایت تیم های زیادی از جمله تراکتور، صنعت نفت، گسترش فولاد، پارس جنوبی، شاهین بوشهر و... را در کارنامه دارد. او قرار است از این پس به عنوان مدیرفنی به مجیدی کمک کند.


کمالوند امروز پس از حضور در جلسه کوتاه با مددی مدیرعامل آبی پوشان، راهی جلسه معارفه شد. با پایان معرفی کادرفنی و بازیکنان به یکدیگر، بازیکنان راهی زمین تمرین شدند تا کمالوند نیز به صورت جدی و رسمی کارش را در استقلال آغاز کند.

 


استقلالی ها امید زیادی دارند تا به تکیه بر تجربه بالای کمالوند و حضور او در کنار فرهاد مجیدی بتوانند در ادامه رقابت های لیگ برتر این تیم را به موفقیت برسانند و هواداران آبی پوش پس از سالها به قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کنند.


بهزاد غلامپور مربی دروازه بانان استقلال نیز از امروز کارش را با حسینی و مظاهری آغاز کرد. یوسف دانشیار، مترجم استراماچونی و یکی از آنالیزورهای این مربی نیز در تمرین استقلالی ها حضور پیدا کرد تا کادرفنی جدید از امروز کار خود را برای دیدار حساس مقابل فولاد آغاز کنند.

 

استقلال تهران تمرینات استقلال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران تمرینات استقلال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 

طرفداری| پرسپولیس امروز عصر تمرین کرد و برای بازی فردا به اردو رفت.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت امروز بعد از حضور در جلسه فنی تمرین خود را آغاز کردند‌. راندو در قالب سه گروه، مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های مختلف این تمرین یک ساعته بود.

سرخپوشان با روحیه بالا در این تمرین شرکت کردند ‌و سپس برای حضور در اردوی پیش از بازی با سپاهان عازم هتل شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است