Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-05@03:30:30 GMT

 اجرای طرح منع تردد در تهران ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۹۸۹۱

 اجرای طرح منع تردد در تهران ادامه دارد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در حاشیه افتتاح دو ایستگاه متروی دولاب و میدان قیام در جمع خبرنگاران درباره سه درخواست حسن روحانی از شهرداری تهران گفت: موضوع رفع بوی نامطبوع تهران یکی از مطالبات از شهرداری پایتخت است که اقداماتی جهت رفع این مشکل تاکنون انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بوی نامطبوع چندین کانون دارد که یکی از آنها دام‌گسترها و دیگری تصفیه‌خانه‌های شهرهای پیرامونی است که با اعتبارات تصویب‌شده طبق بررسی کارشناسان محیط زیست ۵۵ درصد بوی نامطبوع پایتخت کمتر شده است. درباره درخواست دیگر روحانی در مورد کودکان کار گفت: جلسات مختلفی در این زمینه برگزار شده، از جمله روز گذشته که جلسه‌ای با مدیرکل اتباع، شهرداری و بهزیستی تهران برگزار شد.

وی افزود: جمع‌آوری کودکان کار از شهریور آغاز شده و تاکنون ۶۵۰ نفر از این کودکان در مراکزی که شهرداری فضای آن را آماده کرده و بهزیستی بستر اشتغال ایجاد کرده است، پذیرش شده‌اند.

استاندار تهران اعلام کرد: اکنون ۶۰۰ نفر از این افراد آزاد و ۵۰ نفر هنوز در مراکز هستند. همچنین ۸۰ درصد کودکان کار، اتباع خارجی و بقیه هم‌وطنانمان هستند که براساس آئین‌نامه‌ها اقدامات لازم جهت ساماندهی این افراد انجام گرفته است.

وی در خصوص درخواست دیگر روحانی از حناچی در مورد ساماندهی ارتفاع ساخت و ساز، ابراز داشت: اقدامات خوبی توسط شهرداری انجام گرفته و نظم و انضباط درون شهر را به لحاظ ساخت و سازها شاهد هستیم.

بندپی درباره اجرای محدودیت‌های تردد شبانه نیز گفت: این محدودیت‌ها همچنان اعمال خواهد شد و از شهروندان درخواست همکاری در این زمینه داریم. ساعات طرح تغییر نمی‌کند و از ساعت ۲۱ تا ۳ صبح اجرای آن ادامه دارد.

وی افزود: شهروندان باید در رعایت پروتکل‌ها دقت کنند. همکاری مردم در اجرای طرح منع تردد شبانه کمرنگ شده و باید تا بهتر شدن اوضاع تهران به لحاظ کرونا این همکاری ادامه یابد.

وی در مورد تأمین کالاهای اساسی شب عید هم گفت: ستاد تنظیم بازار یک روز در میان جلساتی را برگزار کرده و به شدت این موضوع مدنظر قرار دارد. وزیر جهاد کشاورزی نیز در میادین مربوطه حضور یافته و نظارت بر نرخ اقلام و توزیع آن وجود دارد و کمبودی در انبارها نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090426 برچسب‌ها انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران منع تردد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران منع تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۹۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ افزود: با توجه به اینکه محور شهید هاشمی از بزرگراه های پر تردد و از مسیر های منتهی به بهشت زهرا (س) محسوب می شود اغلب کودکان کار در حاشیه این محور و در غرفه ها مشغول فروش گل هستند.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از سوء استفاده از کودکان، احتمال خطر تصادف آنها و ایمنی ترافیکی در حاشیه بزرگراه در قالب طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی ۶۳ کودک مشغول به کار در غرفه ها توسط مددکاران سازمان بهزیستی جذب و به منظور ساماندهی جمع آوری شدند.

به گفته این مسئول، شناسایی سر شبکه های به کارگیری کودکان در حاشیه این محور و بهشت زهرا(س) در دستور کار قرار دارد .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست پلیس از تهرانی‌ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها (+ عکس) / دیوار کشی در بخش‌هایی از این بوستان قدیمی تهران
  • ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها؛ دیوار کشی در بخش‌هایی از این بوستان قدیمی تهران/ عکس
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • ۶۰ درصد ساکنان جوادیه تهران افغانستانی اند
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال