Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@13:38:47 GMT

موبایل چی بخریم؟

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۹۹۰۹

موبایل چی بخریم؟

خرید موبایل یکی از خریدهای بسیار چالش برانگیز برای کاربران امروزی است. در گذشته این خرید به دلیل کم بودن تعداد برندهای تولید کننده و همچنین مدل های موجود در بازار کم بود. هر کسی برای خرید تنها با بررسی چند معیار ساده که قیمت اصلی رتین آن بود می توانست بهترین و مناسب ترین مدل را انتخاب نماید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام موبایل کمک، امروز برای خرید موبایل در یک رنج قیمتی ده ها مدل نیاز به بررسی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از انتخاب برند گرفته تا امکانات مورد نیاز، چالش های این خرید را چند برابر کرده اند. در این مقاله اما با یکی از کارشناسان و تعمیرکاران حرفه ای موبایل از شرکت موبایل کمک همراه شده ایم تا نکات مهمی را درباره خرید این محصول به شما عرضه داریم. برای خرید موبایل می توانید از این راهنما استفاده کنید.

قطعات اصلی موبایل های امروزی

به عنوان اولین قدم برای خرید موبایل بایستی با قطعات اصلی آنها آشنا شوید. آشنایی با قطعات اصلی موبایل باعث می شود تا راحت تر بتوانید برای این خرید اقدام کنید. خرید موبایل نیاز به بررسی چندین معیار دارد که خیلی از این معیارها به کیفیت قطعات باز می گردد. اما این قطعات اصلی کدامند و مناسب ترین گزینه برای انتخاب آنها در هنگام خرید چیست؟

ال سی دی و صفحه نمایش موبایل

به عنوان یکی از اصلی ترین قطعات، در هنگام خرید موبایل باید به کیفیت صفحه نمایش دقت کنید. صفحه نمایش های موبایل های امروزی با کیفیت ها و همچنین فناوری های مختلفی تولید می شوند. از فناوری هایی مانند HDR10+ گرفته تا استانداردهایی مانند استاندارد محافظتی IP68 و کمتر از آن می توانند از جمله شرایط تعیین کننده در کیفیت صفحه نمایش باشند. هر کدام از این معیارها را باید به صورت مجزا بررسی کنید. البته صحبت کردن درباره برخی از شرایط و فناوری های به کار گرفته شده درباره ال سی دی و صفحه نمایش موبایل های امروزی بسیار تخصصی است. اگر علاقمند به یادگیری این مطالب هستید می توانید مقالات موجود در سایت موبایل کمک را دنبال کنید.

به صورت کلی بهتر است دنبال صفحه نمایش هایی بروید که حداقل کیفیت HD را برای شما ایجاد نمایند. هر چند امروزه موبایل های پرچم دار با کیفیت فوق العاده بالاتر و بهتر در اختیار کاربر قرار می گیرد، اما با این حال این کیفیت، حداقل شرایط ممکن است که باید در نظر گرفته شود.

خرید موبایل با باتری خوب

یکی دیگر از قطعات بسیار مهم که در هنگام خرید موبایل باید به آن نیز توجه ویژه داشته باشید، باتری است. توجه کنید که بهترین موبایل، با داشتن امکانات فوق العاده اگر باتری خوبی نداشته باشد، عملا امکان استفاده از آن وجود نخواهد داشت. باتری تامین کننده انرژی لازم برای روشن ماندن موبایل است. از این رو اگر در انتخاب این قطعه دقت نکنید ممکن است تنها امکان استفاده از فناوری ها و امکانات موبایل خود برای چند ساعت را داشته باشید. در حال حاضر حداقل ظرفیتی که باید در انتخاب باتری مناسب در نظر گرفت، 4000 میلی آمپر ساعت است. ظرفیت های کمتر از این مقدار عملا کارایی لازم برای برآورده کردن نیاز های کاربر امروز را ندارند.

نقش دوربین در خرید موبایل

یکی از مهم ترین قطعات موجود در موبایل ها که کاربران نیز علاقه بسیار زیادی به آن دارند، دوربین است. در حال حاضر موبایل های هوشمند با 5 تا 6 لنز دوربین به صورت همزمان تولید می شوند. از این رو دست گذاشتن روی موبایل هایی با دوربین ضعیف می تواند شما را از فناوری های بسیار پیشرفته ای دور نگه دارد. برای خرید مناسب ترین محصولات می توانید سراغ موبایل هایی بروید که حداقل کیفیت دوربین اصلی 32 مگاپیکسلی را دارا هستند. در دوربین سلفی خیلی سخت گیر نباشد. این لنز را می توانید در کیفیت 10 تا 12 مگاپیکسلی هم به عنوان گزینه قابل قبول در نظر بگیرید.

موبایل کمک همیار شما در خرید موبایل

شرکت موبایل کمک به عنوان یکی از معتبرترین و قدیمی ترین مراکز تعمیرات موبایل در تهران، با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات انواع برندهای موبایل اعم از سامسونگ، ال جی، هواوی، اپل، شیائومی و  ... اقدام به تهیه مقالاتی برای شناخت هر چه بهتر کاربران نسبت به موبایل ها و همچنین قطعات آنها کرده است. علاوه بر استفاده از خدمات تعمیر موبایل که با گارانتی خود شرکت در موبایل کمک ارائه می شود، شما می توانید برای خرید موبایل نیز از اطلاعات سایت این مرکز استفاده نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید موبایل برای خرید موبایل خرید موبایل صفحه نمایش قطعات اصلی موبایل کمک فناوری ها موبایل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین

تین نیوز

انجمن صنفی کارگری رانندگان ناوگان جاده ای حمل و نقل کالای استان اصفهان خواستار نظارت میدانی و برخورد لازم با گرانفروشی قطعات  و خدمات لوازم فروشان و تعمیرکاران وسائط نقلیه سنگین شد.

به گزارش تین نیوز، در بخشی از نامه ای که سوم اردیبهشت ماه حسین عبدالهی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارگری رانندگان ناوگان جاده ای حمل و نقل کالای استان اصفهان به رئیس اتحادیه خدمات فنی و تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین ارسال کرده، آمده است: پیرو گزارش های متعدد رانندگان و کامیونداران مبنی بر گرانفروشی قطعات و خدمات لوازم فروشان و تعمیرکاران منطقه صنعتی امیرکبیر اصفهان و عدم رعایت نرخ نامه های ابلاغی آن اتحادیه، خواهشمندیم ضمن نظارت میدانی و برخورد لازم با متخلفان، دستور فرمایید نرخ مصوب اتحادیه در کلیه تعمیرگاه ها و همچنین نمایندگی های مجاز خودروهای دیزلی به نحوی که قابل رویت باشد، الصاق گردد.جهت اطلاع از سال 1397 کرایه حمل کالا بر مبنای هزینه ها محاسبه و تعیین می گردد و یکی از مهمترین پارامترهای موثر در تعیین نرخ حمل هزینه های تعمیر و نگهداری است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • چالش تغییر تعرفه های گمرکی برای بازرگانان و فعالان اقتصادی
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • ساخت و بازسازی ۲۵۶ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین در فروردین
  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب
  • هدفگذاری برای واگذاری ۲۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن طی سه ماه در سمنان
  • با کالاف دیوتی موبایل استعدادتان را به چالش بکشید و بهترین شکل خودتان را نشان دهید!