Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-26@21:02:09 GMT

«نشان بانک» اپلیکیشن ایوا محصول برتر سال ۹۹ شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۹۹۳۵

«نشان بانک» اپلیکیشن ایوا محصول برتر سال ۹۹ شد

امتداد - از سوی دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی، نشان بانک اپلیکیشن ایوا به‌عنوان محصول برتر سال ۹۹ انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد  ، پنجمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی در محل مجتمع فناوری دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

در این مراسم محصول شرکت پرداخت الکترونیک سداد، یعنی «نشان بانک» اپلیکیشن ایوا از سوی دبیرخانه جشنواره، به‌عنوان محصول برتر سال ۹۹ انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس از سوی مدیران دبیرخانه جشنواره، لوح زرین و گواهینامه نوآوری محصول برتر ایرانی در سال ۹۹ به محمدعلی محمودزاده مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد تقدیم شد.

در حاشیه برگزاری این مراسم محمدعلی محمودزاده توضیحات کاملی در خصوص ویژگی‌های «نشان ‌بانک» اپلیکیشن ایوا ارائه و اعلام کرد که «نشان ‌بانک» پلتفرم شعبه دیجیتال بانک ملی ایران است که در اپلیکیشنی تحت عنوان «ایوا» پیاده‌سازی شده است. 

وی اضافه کرد: تمام خدماتی که پیش از این، نیازمند حضور فیزیکی مشتری در شعبه بود، به‌راحتی از طریق این اپلیکیشن قابل دریافت است. مشتریان به‌سادگی با ورود به فضای شعبه دیجیتالی بانک ملی ایوا، قادر به افتتاح حساب، صدور کارت بانکی یا دسته‌چک و مهمتر از همه دریافت تسهیلات هستند.

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد همچنین گفت: به‌زودی ارائه خدمات پر کاربرد دولتی در دفاتر پیشخوان دولت، پلیس ۱۰+ و دفاتر قوه قضائیه که الزاما به‌صورت حضوری ارائه می‌شد، از طریق سرویس نشان بانک اپلیکیشن ایوا در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که در حال حاضر این موضوع برای بخشی از این سرویس‌های این دفاتر، عملیاتی شده است.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: اپلیکیشن ایوا محصول برتر نشان بانک سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود

چهارمین جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز و سلول درمانی ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در بیمارستان شریعتی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، چهارمین جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول های بنیادی خونساز و سلول درمانی ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در بیمارستان شریعتی برگزار می شود.

این جشنواره تحت عنوان جایزه پرفسور اردشیر قوام زاده توسط پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سل تراپی دانشگاه علوم پزشکی تهران برپا می شود.

پیوند سلول های بنیادی خونساز، فناوری ها و محصولات نوین درمانی، سلول درمانی، ژن درمانی و ویروس درمانی، فن آوری و آماده سای تولید محصولات سلولی، مطالعات علوم پایه سلولی و ترجمان بالینی، پزشکی بازساختی، اخلاق در پیوند و سلول درمانی و معرفی ظرفیت ها وظرفیت سازی از محورهای این جشنواره است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشنواره کوچ عشایر نشان‌دهنده عظمت و شان جامعه عشایری است
  • روایت سازنده مستند «مشتی اسماعیل» از شالیکاری
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره‌سراسری گیلاس در اشنویه
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس اواخر خرداد در اشنویه
  • جشنواره گیلاس اشنویه به ایستگاه هفتم رسید
  • هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس در اشنویه برگزار می‌شود