Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن کوشش تبار روز پنجشنبه در حاشیه آیین درختکاری در بجنورد به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش بینی می شود در سال آتی میزان پرداخت تسهیلات به شهرداری های این استان به  ۲۰۰ میلیارد ریال برسد.

مدیرکل امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور گفت: خراسان شمالی هنوز هم نوپاست، اما در این سال های اقدامات خوبی در زمینه جذب سرمایه گذار انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوشش تبار با اشاره به اجرای طرح احیای مجموعه مفخم در بجنورد گفت: این اتفاق بزرگی است که در شهر بجنورد رخ داده است مردم استان در آینده از مزایای این اقدام بهره‌مند خواهند داشت.

وی تصریح کرد: در خراسان شمالی زمینه و ظرفیت زیادی برای  سرمایه گذاری وجود دارد از این رو از سرمایه گذاران انتظار می رود به ظرفیت ها و پتانسیل های این استان توجه داشته باشند.

وی با شاره به اینکه خراسان شمالی رتبه اول در جذب تسهیلات سازمان شهرداری ها  دهیاری ها را دارد گفت: ۲۵ پروژه در سه چهار سال اخیر در شهرداری های این استان به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور خاطرنشان کرد: ۹۰ درصد از شهرداری خراسان شمالی که متقاضی وام داشته اند، این اعتبارات تسهیلاتی را دریافت کرده اند.

برچسب‌ها بجنورد خراسان شمالی اعتبارات شهرداری بجنورد سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی اعتبارات بجنورد خراسان شمالی اعتبارات شهرداری بجنورد سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اخبار کنکور سازمان شهرداری خراسان شمالی شهرداری ها دهیاری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۰۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این آئین با سخنرانی آیت الله فیاضی نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه در حرم امام زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6087282

دیگر خبرها

  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود