Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، در حالی که پس از انتشار خبر بازداشت استاندار اسبق خوزستان، در برخی شبکه‌های اجتماعی عنوان شد که استاندار بازداشت شده غلامرضا شریعتی استاندار سابق خوزستان است،  ساعتی پیش خبرگزاری فارس خبر داد که استاندار بازداشت شده در خوزستان، شریعتی نیست.

فارس نوشت: پیرو انتشار خبر بازداشت یکی از استانداران اسبق خوزستان، اخباری در شبکه های اجتماعی مبنی بر بازداشت استاندار سابق خوزستان منتشر شده در حالیکه فرد بازداشتی غلامرضا شریعتی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اتهامات وارده در یک پرونده اقتصادی مربوط به یکی از استانداران پیش از شریعتی است.

در روزهای اخیر دو نماینده تهران در مجلس از حضور شریعتی در دادسرا خبر داده‌اند و گفته‌اند غلامرضا شریعتی استاندار سابق نیز با اتهاماتی در زمینه حمایت از متهمان فساد ارزی مواجه است .

نادری نماینده تهران در هفته جاری در توییتی نوشت : خبرها حاکی از آن است که پرونده شریعتی استاندار سابق خوزستان به اتهام اعمال نفوذ در پرونده ابرمتهم ارزی و مالک ‎هفت تپه (اسدبیگی)، این هفته در دستگاه قضایی به جریان افتاد. ایشان در راهروهای دادسرا و پشت درب اتاق بازپرس مشاهده شده است.

کد خبر 588735 برچسب‌ها قوه قضائیه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قوه قضائیه استاندار سابق سابق خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنر‌های شهرداری تهران

منبع: صدای ملت

دیگر خبرها

  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش
  • (عکس) سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنر‌های شهرداری تهران
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش!
  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • جهش توسعه در لرستان آغاز شده و نیاز به پیگیری دارد