Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@23:26:11 GMT

اروپایی‌ها طرح قطعنامه ضد ایرانی را پس گرفتند

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۰۱۶۲

اروپایی‌ها طرح قطعنامه ضد ایرانی را پس گرفتند

به گزارش تابناک به نقل از فارس، شبکه الجزیره، امروز (پنجشنبه)، گزارش داد کشورهای اروپایی پیش‌نویس طرح محکوم کردن ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را پس گرفته‌اند. این شبکه قطری جزئیات بیشتری در این خصوص ارائه نکرد.

خبرنگار روزنامه «وال استریت ژورنال» هم در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر خبر مشابهی را به نقل از برخی منابع منتشر کرده؛ اما با این حال، او این خبر را به صورت قطعی گزارش نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: شهاب الدین عزیزی خادم سینوفارم علی اکرمی وال استریت ژورنال قطعنامه ضد ایرانی آژانس بین المللی انرژی اتمی شهاب الدین عزیزی خادم سینوفارم علی اکرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش شبکه روسی از ظرفیت جزیره کیش برای جذب گردشگر +فیلم

شبکه ملی روسیه از ظرفیت جزیره کیش برای جذب گردشگر با وجود تحریم‌ها گزارشی تهیه کرد که در این ویدئو می‌بینید.

به گزارش مشرق، شبکه ملی روسیه از ظرفیت جزیره کیش برای جذب گردشگر با وجود تحریم‌ها گزارشی تهیه کرد شبه آرتی گزارش داد: «جزیره کیش در جنوب ایران با داشتن سواحل مرجانی زیبا و مراکز تفریحی متعدد، به دنبال آن است تا شهر باستانی خود را به فهرست یونسکو اضافه کند. این جزیره علیرغم تحریم های غرب، سالانه پذیرای هزاران گردشگر است. کیش سومین مقصد محبوب گردشگری در منطقه به شمار می رود اما با وجود پتانسیل بالا، تعداد گردشگران خارجی قابل توجه نیست. کارشناسان تحریم ها و مسائل قانونی را از دلایل اصلی کاهش گردشگران خارجی می دانند.»

دیگر خبرها

  • گزارش شبکه روسی از ظرفیت جزیره کیش برای جذب گردشگر +فیلم
  • طالبان:حضور در «او.آی.سی» آغازی برای تعامل با جهان اسلام است
  • طرح پیش نویس ۵ قطعنامه در زمینه‌ همکاری صلیب سرخ و هلال احمر
  • پیشنهاد اسرائیل به آمریکا برای قطع بودجه سازمان ملل
  • سیاهچاله‌ای به نام اینستاگرام؛ بستر شکل‌گیری جرایم اخلاقی
  • سیاهچاله‌ای به نام اینستاگرام
  • جنگنده‌های صهیونیستی مناطق مسکونی غزه و رفح را زیر آتش گرفتند
  • یک سرباز آمریکایی در روسیه به اتهام دزدی بازداشت شد
  • ۱۶۵۰ روستای کردستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند
  • جنگنده‌های اسرائیلی مناطق مسکونی شهر رفح را زیر آتش گرفتند