Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور بعد از ظهر پنج شنبه در هشتاد و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی اسلامشهر از تشکیل کمیته فرهنگی ویژه انتخابات و مقابله با کرونا در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این دو کمیته فرهنگی با عضویت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه‌ها نواحی اسلامشهر و چهاردانگه، دانشگاه‌های آزاد و پیام نور و اداره اوقاف و امور خیریه فعالیت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استفاده از چهره‌های شاخص در حوزه‌های مختلف در امر فرهنگ سازی جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا مؤثر خواهد بود، افزود: برای پیشگیری از آغاز موج چهارم کرونا و حفظ سلامتی مردم در شب عید همه مدیران دستگاه‌های ذیربط شهرستان باید به صورت جهادی در صحنه حضور داشته باشند و آماده باش کامل باشند.

فرماندار اسلامشهر همچنین به در پیش بودن ۲ انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: در هفته‌های اخیر شاهد هستیم که رسانه‌های معاند و ضد انقلاب در تلاش هستند تا با ناامید کردن مردم نسبت به آینده کشور مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات، کمیته فرهنگی انتخابات باید از تمامی ظرفیت‌ها جهت تشویق و ترغیب مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات استفاده کند.

مرسلپور در پایان با اشاره به مشکلاتی که شیوع ویروس کرونا برای خانواده‌ها ایجاد کرده ادامه داد: در حوزه احسان و نیکوکاری نیز امسال وظیفه مضاعفی بر عهده همه ماست و باید تلاش کنیم تا حمایت مناسبی با مشارکت مردم، خیرین، دستگاه‌ها اجرایی و مؤسسات خیریه از خانواده‌های کم برخوردار شهرستان صورت گیرد.

وی گفت: با توجه به رابطه مستقیم کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی و افزایش موارد ابتلاء و پس از آن بستری و فوت به علت کووید- ۱۹ و با ادامه روند فعلی روزهای سختی را تا پایان سال جاری خواهیم داشت.

مرسلپور ادامه داد: از همه مردم و اصناف عزیز شهرستان می‌خواهیم همانند ماه‌های اخیر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را با همکاری و همراهی مناسب خود به صورت جدی مد نظر داشته باشند.

فرماندار اسلامشهر خاطر نشان کرد: عادی انگاری و ساده پنداری شرایط بیماری نشان داده که منجر به خیز مجدد بیماری خواهد شد. بنابراین برای حفظ سلامتی خودمان و اعضای خانواده، سپری نکردن ایام عید نوروز در مراکز درمانی و بیمارستانی و همچنین حمایت از کادر درمان باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را افزایش دهیم.

کد خبر 5161819

منبع: مهر

کلیدواژه: مسعود مرسلپور فرمانداری اسلامشهر ویروس کرونا ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان شیراز زلزله اردبیل شهرستان کرج لیگ برتر فوتبال ایران مجلس شورای اسلامی انتخابات 1400 مشهد کمیته فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۰۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امید رضایی فر در نشست هماهنگی عملیاتی کردن پذیرش اساتید و دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین گفت: سازمان امور دانشجویان طبق روال گذشته این دانشجویان را که متقاضی تحصیل در ایران هستند می‌تواند بورسیه کند و پشتیبانی‌های لازم مانند امور کنسولی و رفاهی از آنان مانند سایر دانشجویان انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: این اقدام وزارت علوم در راستای حمایت از آزادی و صلح در مقابله با ظلم و ستم بوده و یک اقدام در پشتیبانی از آزادی‌های مرسوم دانشگاهی است.

رضایی‌فر افزود: این پیشنهاد ایران مبتنی بر تجربه موجود در ایران در پذیرش و تحصیل دانشجویان بین المللی از ۹۴ کشور جهان صورت گرفته است و دانشگاه‌های ما در کیفیت بالایی از علم و فناوری بر اساس شاخص‌های رتبه بندی جهانی هستند.

رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین المللی وزارت علوم گفت: این شکل از مقابله با دانشجویان در کشور‌های آمریکایی و اروپایی برای اولین بار در تاریخ این کشور‌های مدعی آزادی بیان صورت می‌گیرد.

رضایی فر گفت: اگر چه دولت‌های غربی و امریکا می‌کوشند با تاکید بر فرا روایت‌های جعلی تاریخی و ضد یهودی خواندن تظاهرات دانشجویی از اعتبار آن بکاهند و افکار عمومی را منحرف کنند، ولی تاریخ نشان داده است اینگونه برچسب زدن‌ها خیلی زود رنگ می‌بازد و اصالت و حقیقت راه خود را به نیکی طی خواهد کرد.

گفتتی است؛ در نشست هماهنگی حمایت از دانشجویان حامی مردم غزه، روسای دانشگاه‌های برتر کشور و مدیرکل دانشجویان بین المللی سازمان امور دانشجویان حضور داشتند و ضمن محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی خصوصا در فجایع غزه و نیز اقدامات تروریستی این رژیم و همچنین محکومیت برخورد با اساتید و دانشجویان در محیط دانشگاهی، و با حمایت از اقدامات مقابله جویانه و بازدارنده در برابر این رژیم کودک کش، تصمیماتی در نحوه پذیرش و همکاری با دانشجویان و اساتید آزادی خواه اتخاذ شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمیته مدیریت بحران بردسکن در پی بارش شدید باران تشکیل شد
  • کمیته نیازهای شهری در حوزه زیباسازی ایجاد شود
  • مشارکت ۵۳ درصد مردم شهرستان کلات در دور اول انتخابات
  • تشکیل قرار گاه تحول فرهنگی با هدف مقابله با آسیب های اجتماعی
  • نشست شورای فرهنگ عمومی در شهرستان اسلامشهر برگزار شد
  • فعال‌سازی ۳ هزار خانه هلال در ۴۰۰ شهر و شهرستان
  • انتخاب اصلح پایه گذار ایران قوی و مستقل است
  • صنایع نفت و گاز را پای کار حوزه فرهنگ می‌آوریم
  • معلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی هستند
  • دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم