Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: امروز توفیقی بود برای مجموعه سپاهان تا همزمان با سی و هفتمین سالگرد شهادت سردار حسن غازی، در جمع برخی از هم‌رزمان و خانواده شهدا از سردیس این شهید والامقام رونمایی کنیم.

او افزود: سردار شهید حسن غازی بنیان‌گذار توپخانه ۱۵خرداد سپاه و از فرماندهان سیستم‌های موشکی سپاه پاسداران که سال‌ها به عنوان کاپیتان تیم سپاهان در رده‌های نوجوانان و جوانان بازی می‌کرد و در تیم ملی نیز حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به عنوان یک چهره با اخلاق، پرتلاش و ورزشی در بین فوتبالی‌ها شناخته می‌شد.

او در ادامه ضمن تکریم مقام شهدا اظهار کرد: باشگاه سپاهان به وجود این شهید و دیگر شهدای مجموعه سپاهان مثل شهید ملاافضل، شهید هاشمی، شهید خزایی، شهید معینی و شهید کاظمی افتخار می‌کند.

ساکت با اشاره به هفته درخت‌کاری عنوان کرد: برای نسل آینده و حفظ محیط زیست کادر تیم سپاهان نسبت به کاشت درخت در محوطه مجموعه اقدام کردند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه گفت: از آنجایی‌که هواداران عزیز تیم سپاهان در صفحات مختلف اجتماعی از ما درخواست طراحی کیت جدید داشتند، امروز از کیت جدید این تیم رونمایی شد و تا دوهفته آینده تیم از آن استفاده خواهد کرد. رسما اعلام می‌کنم که پیراهن زرد، به عنوان پیراهن اول باشگاه و پیراهن مشکی به عنوان پیراهن دوم و طبیعتا سفید سومین پیراهن باشگاه خواهد بود که در بازی‌های آتی از آن استفاده می‌شود.

او در پایان تاکید کرد: برای تکریم و پاسداشت پیشکسوتان باشگاه، در پایان ماه مبارک رمضان سردیس استاد حریری و استاد محمود یاوری در ورزشگاه نقش جهان نصب و رونمایی خواهد شد تا باشگاه سپاهان بتواند به نوعی در تکریم پیشکسوتان متجلی کند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاهان اصفهان فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۰۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه قبل بود که کلوپ اعلام کرد قصد دارد در پایان فصل به دوران حضورش روی نیمکت لیورپول خاتمه دهد و از این تیم جدا شود چون به دلیل خستگی بیش از حد توانایی ادامه دادن ندارد و نیاز دارد که مدتی را دور از دنیای فوتبال سپری کند.

شایعات درباره سرمربی جدید لیورپول در فصل آینده از همان زمان آغاز شد و نام بسیاری از مربیان بزرگ دنیای فوتبال در کنار نام این باشگاه به گوش رسیده است. یکی از گزینه‌های جدی برای قبول هدایت لیورپول در فصل آینده هم زیدان است.

این مربی فرانسوی پس از دوران بسیار خوب و پرافتخاری که با رئال مادرید داشت هنوز هدایت هیچ تیم دیگری را بر عهده نگرفته است ما به نظر می‌رسد که هواداران لیورپول تمایل چندانی به حضور او در آنفیلد ندارند و ترجیح می‌دهند که ستاره سابق این تیم روی نیمکت تیم محبوبش بنشیند.

در نظرسنجی انجام شده توسط لایو اسکور از 2036 هوادار لیورپول نزدیک به 41 درصد از آنها اعلام کردند که دوست دارند حضور جرارد روی نیمکت این تیم را ببینند. پس از او هم ژابی آلونسو و زیدان هر کدام با ۱۸ و هشت درصد آرا دوم و سوم شدند.

دیگر خبرها

  • افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • سردیس استاد عباس کمندی در سنندج رونمایی شد
  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • عکس‌| خواسته مشترک هواداران استقلال از هلدینگ خلیج فارس/اخراج علی خطیر
  • تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!
  • جنجال در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن! + عکس
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!