Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@08:01:04 GMT

دستور فوری امیر سیاری به مراکز درمانی ارتش در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۱۰۸۰

دستور فوری امیر سیاری به مراکز درمانی ارتش در خوزستان

 خبرگزاری مهر: امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده و فرمانده قرارگاه پدافند زیستی ارتش گفت: بر اساس ابلاغیه جدید قرارگاه پدافند زیستی امام رضا (ع) ارتش به نیروهای تابعه ارتش جمهوری اسلامی ایران، در راستای مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا، تمامی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ارتش مستقر در استان خوزستان با تمام ظرفیت، در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پی شیوع ویروس کرونا و اعلام وضعیت حاد شیوع این ویروس در استان خوزستان، قرارگاه پدافند زیستی امام رضا (ع) ارتش، ابلاغیه مجددی خطاب به نیروهای تابعه ارتش جمهوری اسلامی ایران صادر کرد.

متن ابلاغیه قرارگاه پدافند زیستی ارتش به شرح ذیل است؛

۱- تمامی بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی-درمانی تابع آن نیرو مستقر در استان خوزستان ضمن هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان با تمام ظرفیت و امکاناتِ در اختیار، نسبت به پذیرش و درمان بیماران کرونایی اقدام نمایند.

۲- در صورت اعلام نیاز بیمارستان‌های مستقر در استان خوزستان، کمک‌ها و پشتیبانی‌های لازم در زمینه‌های مختلف به عمل آید.

۳- با در نظر گرفتن شیوه نامه‌ها و ابلاغیه‌های قبلی صادره از قرارگاه پدافند زیستی آجا، تمهیدات لازم به منظور تقویت و استمرار اقدامات پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ در تمامی یگان‌ها، رده‌ها و مراکز تابع آن نیرو اتخاذ، اجرا و نسبت به اعمال نظارت‌های دقیق‌تر در این زمینه در تمامی سطوح ستاد و صف اقدام شود.

۴- با توجه به وضعیت حاد شیوع کرونا در استان خوزستان، لازم است یگان‌ها و کوی‌های سازمانی مستقر در این استان به شکل دقیق‌تر نظارت و کنترل شوند و تمامی محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های مرتبط با وضعیت قرمز، با نظارت دقیق فرماندهان در یگان‌ها و کوی‌های سازمانی استان استمرار داشته باشد.

۵- از اعزام هرگونه مأموریت غیر ضروری به استان یاد شده خودداری شود.

۶- به تعطیلی فهرست مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار (مانند آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، مراکز تهیه و طبخ و توزیع مواد غذایی دارای پذیرش مشتری، تالارهای پذیرایی، استخرها و باشگاه‌های ورزشی، مهد کودک‌ها، گیم نت، مراکز خرید و بازارهای موقت) که به خانواده‌ها یا افراد خارج از ارتش خدمات ارائه می‌دادند، به دقت نظارت شود

 

منبع: فردا

کلیدواژه: امیر سیاری مراکز درمانی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۱۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درجلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان با اشاره به کمبود پزشک متخصص در بخش بهداشت ودرمان استان گفت: سال گذشته ۹۷ پزشک متخصص در ۴۱ بیمارستان استان اصفهان به کار گرفته شدند که بیشتر آنها جذب بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان شدند.
شاهین شیرانی به تامین پزشک عمومی در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان هم اشاره کرد و افزود با به کارگیری پزشکان بخش خصوصی کمبود نیروی پزشک عمومی در شیفت شب این بیمارستان مرتفع خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مورد بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد هم گفت: در سفر سال گذشته وزیر بهداشت و درمان به شهرستان گلپایگان مقررشد، این بیمارستان در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار گیرد تا امکانات وتجهیزات آن تامین شود، اما تاکنون این واگذاری اجرا نشده است.
وی با بیان اینکه این بیمارستان در حال حاضر به عنوان درمانگاه خیریه به بیماران ارائه خدمت می‌کند، افزود: وزارت بهداشت سال گذشته ۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد اختصاص داد، که بخش‌های اورژانس و درمانگاه این بیمارستان بازسازی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعمیر دستگاه‌های سی تی اسکن و دیگر دستگا‌های پزشکی را وظیفه دانشگاه علوم پزشکی برشمرد و گفت: در اسرع وقت دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام حسین (ع) تعمیر و به بیماران خدمات ارائه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • اطلاعیه فوری پلیس درباره خبر پلمب این بیمارستان به‌دلیل کشف حجاب
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • وزیر دارایی اسرائیل: باید تمامی غزه را نابود کنیم