Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن تقی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به انجام بازرسی‌های پیوسته توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از واحدهای مختلف تولیدی اظهار داشت: اگر این واحدها تخلفی داشته باشند ابتدا به آنها تذکر می‌دهیم و در صورت عدم رعایت تذکرات پلمب می‌شوند.

وی از پلمب یک واحد تولیدی تولید سوهان در کاشان خبر داد و ابراز داشت: این واحد تولیدی انواع سوهان را با نام تجاری سپاس طلایی تولید و عرضه می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه این واحد تولیدی به دلیل درج شناسه کارگاهی غیرمعتبر بر روی محصولات پلمب شد، تصریح کرد: این کارگاه با حکم مقامات قضائی و با حضور نیروی انتظامی پلمب شد.

وی استفاده از اسانس و رنگ‌های مصنوعی غیرمجاز را از دیگر فعالیت‌های غیرقانونی این واحد تولیدی دانست و بیان داشت: تولید محصولات در شرایط غیر بهداشتی نیز از دیگر علل پلمب این واحد و خط تولید آن بود.

قیمت ماسک در منطقه کاشان ۸۰۰ تومان است

تقی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قیمت ماسک در منطقه کاشان گفت: با توجه به بررسی‌های میدانی و طبق تصویب جلساتی که به صورت پیوسته با مسئولین و مدیران مربوطه انجام شد، مقرر گردید قیمت ماسک سه لایه برای مصرف کننده تا اطلاع ثانوی در منطقه کاشان ۸۰۰ تومان باشد.

وی تاکید کرد: عرضه و فروش ماسک سه لایه پزشکی بیش از قیمت مصوب تخلف محسوب می‌شود.

کد خبر 5161539

منبع: مهر

کلیدواژه: پلمب واحد کارگاهی ماسک ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا گرگان شیراز زلزله اردبیل شهرستان کرج لیگ برتر فوتبال ایران مشهد مجلس شورای اسلامی انتخابات 1400 واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۱۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی

محسن رستمی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قزوین در حاشیه بازدید از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ گفت: استان قزوین در حوزه صادرات محصولات صنعتی همواره روند رو به رشدی را سپری کرده و به لحاظ توانمندی در عرصه‌های تولیدی توانسته جنبه بین المللی پیدا کند.

وی به حضور هشت واحد تولیدی از استان قزوین در ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه واحد‌های تولیدی ارم چهلستون، آپادانا، زرین روی کاسپین، پارسا پلیمر شریف، سهیل گاز تهران، پویا چسب، خوشگوار و ویتانا حضور داشتند.

رستمی اضافه کرد: نمایش ظرفیت‌های صادراتی بنگاه‌های ایرانی در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای رونق تولید و تحقق شعار سال در صورت بهره‌برداری درست از صنایع را فراهم خواهد ساخت.

این مسئول بیان کرد: در داخل استان قزوین و با برنامه ریزی صورت گرفته از همه ظرفیت‌ها برای تحقق جهش تولید استفاده شده که باید باید تلاش کنیم تا از ظرفیت‌های خارجی نیز در این مسیر بهره‌مند شویم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: سه هزار و ۷۴۰ واحد صنعتی در استان مستقر بوده که رقمی معادل ۳۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری درون آنها صورت گرفته و این استان را به قطب صنعتی کشور تبدیل کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بازگشت ۴۹۷ واحد تولیدی استان مرکزی به چرخه تولید
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • تجلیل از ۳۰ نفر از جامعه کار و کارگری گیلان
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • جلوگیری از تعطیلی ۲ هزار واحد تولیدی و بیکاری ۱۹۸ هزار نیروی کار
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • آغاز برداشت گل محمدی از گلستان‌های کرمانشاه