Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر دریادار سیاری گفت: بر اساس ابلاغیه جدید قرارگاه پدافند زیستی امام رضا (ع) ارتش جمهوری اسلامی ایران به نیروهای تابعه، در چارچوب مقابله با همه گیری ویروس کرونا، همه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ارتش مستقر در استان خوزستان با تمام ظرفیت، در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیبالله سیاری گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و اعلام وضعیت حاد شیوع این ویروس در استان خوزستان، قرارگاه پدافند زیستی امام رضا (ع) ارتش، ابلاغیه مجددی خطاب به نیروهای تابعه ارتش جمهوری اسلامی ایران صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده و فرمانده قرارگاه پدافند زیستی ارتش افزود: براساس این ابلاغیه همه بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی-درمانی تابع آن نیرو مستقر در استان خوزستان ضمن هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان با تمام ظرفیت و امکاناتِ در اختیار، نسبت به پذیرش و درمان بیماران کرونایی اقدام کنند.

به گفته وی، بیمارستان‌های مستقر در استان خوزستان در صورت اعلام نیاز، کمک ها و پشتیبانی‌های لازم در زمینه های مختلف به عمل می‌آید.

امیر سیاری خاطرنشان کرد: براساس ابلاغیه قرارگاه پدافند زیستی امام رضا(ع) ارتش و با در نظر گرفتن شیوه نامه‌ها و ابلاغیه‌های قبلی صادره از قرارگاه پدافند زیستی آجا، تمهیدات لازم به منظور تقویت و استمرار اقدامات پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ در تمامی یگان ها، رده‌ها و مراکز تابع آن نیرو اتخاذ، اجرا و نسبت به اعمال نظارتهای دقیق تر در این زمینه در تمامی سطوح ستاد و صف اقدام شود .

همچنین با توجه به وضعیت حاد شیوع کرونا در استان خوزستان، لازم است یگان‌ها و کوی‌های سازمانی مستقر در این استان به شکل دقیق تر نظارت و کنترل شوند و تمامی محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های مرتبط با وضعیت قرمز، با نظارت دقیق فرماندهان در یگان‌ها و کوی‌های سازمانی استان استمرار داشته باشد.

معاون هماهنگ کننده و فرمانده قرارگاه پدافند زیستی ارتش اضافه کرد: اعزام هرگونه ماموریت غیر ضروری به استان یاد شده خودداری و به تعطیلی فهرست مشاغل گروه های دو، سه و چهار (مانند آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، مراکز تهیه و طبخ و توزیع مواد غذایی دارای پذیرش مشتری، تالارهای پذیرایی، استخرها و باشگاه‌های ورزشی، مهد کودک‌ها، گیم نت، مراکز خرید و بازارهای موقت) که به خانواده‌ها یا افراد خارج از  ارتش خدمات ارایه می‌دادند، به دقت نظارت شود./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: قرارگاه پدافند زیستی استان خوزستان بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، متخصص جراحی مغز و اعصاب در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور گفت: آقایی ۴۱ ساله با شکایت افت هوشیاری به اورژانس مرکز مراجعه کرد و پس از معاینه اولیه و با توجه به شرح حال اخذ شده و اقدامات تشخیصی صورت گرفته، تشخیص خونریزی مغزی به دنبال آنوریسم مغزی داده شد که بلافاصله بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفت.    دکتر معراج فروغی اصل با اشاره به اینکه این نوع بیماران در گذشته برای معالجه به مشهد اعزام می‌شدند، افزود: انجام عمل جراحی درمان خونریزی جزء عمل‌های پرخطر بوده و آمار مرگ و میر آن بسیار بالاست، اما این عمل جراحی در بیمارستان حکیم به طور موفقیت آمیز انجام و بیمار با وضعیت عمومی مناسب و بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شد.   وی تصریح کرد: به همت مسئولین بیمارستان امکانات و تجهیزات لازم برای انجام عمل‌های مشابه و مراقبت‌های ویژه از این بیماران در این مرکز مهیا شده است و همشهریان و بیماران نیازمند دیگر نیازی به مراجعه به مشهد و سایر استان‌ها ندارند.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور