Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان بوههر گفت: به منظور پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم، و برخورد با منازل مبله بدون مجوز از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اطلاعی در خصوص فعالیت منازل مبله غیرمجاز در شهرستان‌های استان دارند با ارسال پیامک به شماره تلفن ۰۹۹۰۲۰۹۴۵۹۹ و یا تماس با شماره ۱۱۰ و ۱۹۷، اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ محسن خورشیدی افزود: با توجه به نزدیک شدن تعطیلات نوروز و مسافرپذیر بودن استان بوشهر، و به علت اینکه منازل مبله غیر مجاز قابل شناسایی و نظارت سازمان‌های متولی نیستند، این مکان‌ها می‌تواند محل امنی برای اسکان مجرمان باشند.

او با اشاره به اینکه منازل مبله غیرمجاز مشکلات بهداشتی، امنیتی، اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی به دنبال دارند، هشدار داد: کسانی که بدون گرفتن مجوز از مراجع ذیصلاح، منازل مبله اجاره می‌دهند و در این خصوص تبلیغ می‌کنند، تحت تعقیب قضائی قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید

۸ خانه مسافر غیر مجاز در بوشهر تعطیل شد

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان بوههر با بیان اینکه در بعضی از منازل مبله جرائم امنیتی و یا منافی اخلاق و عفت عمومی رخ می‌دهد، عنوان کرد: بر اساس پرونده‌های قضائی تشکیل شده، در برخی از این منازل اموال مسافران و مستاجران به سرقت می‌رود و یا با نصب دوربین مدار بسته مخفی از حریم خصوصی آن‌ها تصویربرداری می‌شود و سپس مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

خورشیدی، با هشدار به هموطنان برای پرهیز از اجاره این گونه منازل، اعلام کرد: افرادی که منازل مبله به مسافران نوروزی اجاره می‌دهند به علت سرپیچی از مصوبه ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر، با آن‌ها طبق مقررات و ضوابط برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منزل مبله اجاره منزل مبله نیروی انتظامی گردشگری خانه مسافر منازل مبله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان

آرمان وطن‌دوست در جلسه بررسی وضعیت تور‌های غیر مجاز در استان اظهار کرد: ممانعت از اجرای تور‌های غیر مجاز گردشگری در استان دغدغه مشترک نهاد‌های مربوطه و فعالان بخش خصوصی گردشگری کردستان است.

معاون گردشگری کردستان گفت: تور‌های غیرمجاز گردشگری در استان دفتر فیزیکی ندارند و فعالیت‌های آنها به صورت آنلاین و در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود و لازم است پلیس فتا با آنها برخورد کند.

 وی بیان کرد: متولیان تور‌های غیرمجاز شناخت کافی از گردشگری ندارند و هیچگونه پوشش بیمه‌ای برای گردشگر قرار نمی‌دهند و در صورت وقوع خطرات در سفر، کسی مسئولیت آن را به عهده نمی‌گیرد.

وطن‌دوست تاکید کرد: با توجه به آئین‌نامه نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، تبلیغات و اجرای تور‌های گردشگری مستلزم اخذ مجوز‌های لازم از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است. 

در این جلسه مقرر شد پس از شناسایی رانندگان متخلف، سرپرست گروه‌ها، شرکت‌های بیمه که با تور‌های غیرمجاز همکاری می‌نمایند، به اداره نظارت بر اماکن عمومی و سایر مراجع قانونی برای اعمال قانون معرفی شوند.

همچنین تمامی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری نسبت به ثبت تور‌های خود در سامانه جامع دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و دریافت کد QR اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران