Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کامبیز مهدی زاده عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: با شناسایی دو مبتلای دیگر به ویروس انگلیسی، شمار مبتلایان به ۱۷ نفر نفر رسید.

وی با بیان اینکه دو مورد جدید مربوط به شهرستان‌های فردوس و قاین هستند، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۴ مورد از مبتلایان ویروس جهش یافته مربوط به بیرجند، دو مورد قاین و یک مورد فردوس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی زاده با اشاره به آخرین وضعیت کرونای معمولی در استان بیان کرد: تاکنون ۴۱ هزار و ۶۷۶ آزمایش از بیماران مشکوک به کرونا اخذ شده که تست ۱۵ هزار و ۸۰۸ نفر مثبت بوده است.

وی از انجام ۱۴۷ آزمایش جدید کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: بر اساس این آزمایش‌ها ۲۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: از این تعداد دو بیمار در بیمارستان‌های استان بستری و ۲۱ مورد سرپایی بوده است.

مهدی زاده ادامه‌داد: از موارد مثبت ۱۶ مورد مربوط به بیرجند، دو مورد قاین، دو مورد فردوس، دو مورد طبس و یک مورد سرایان بوده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۲۹ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری بوده که ۳۵ مورد آنها بیمار قطعی مبتلا به کرونا هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه از این تعداد ۹ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، بیان‌کرد: از شهروندان خواستاریم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

مهدی زاده بیان کرد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته فوت ناشی از کرونا نداشته‌ایم و مجموع فوتی‌ها در استان تاکنون ۷۵۹ نفر بوده است.

کد خبر 5161871

منبع: مهر

کلیدواژه: کامبیز مهدی زاده دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ویروس کرونا ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا گرگان شیراز زلزله اردبیل شهرستان کرج لیگ برتر فوتبال ایران مشهد مجلس شورای اسلامی انتخابات 1400 مهدی زاده دو مورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، فاطمه زارعی امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت، اظهار کرد: پیرو هشدار سطح زرد روز گذشته و به دلیل نفوذ و تقویت فعالیت توده‌های ناپایدار جوی، برای روز پنجشنبه و جمعه هشدار سطح نارنجی صادر می‌شود.

کارشناس مسئول هواشناسی خراسان جنوبی گفت: از عصر روز پنجشنبه شدت باد و گرد و خاک، رعد و برق شدید، وقوع رواناب، سیلابی شدن رودخانه های فصلی، صاعقه، بارش تگرگ و تشکیل مه در مناطق کوهستانی متصور است.

زارعی ادامه داد: ناپایداری جوی در شهرستان‌های طبس، بیرجند، خوسف، سربیشه، نهبندان، قائنات، زیرکوه، بشرویه، سرایان و فردوس پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: به همشهریان توصیه می‌شود از تردد و سفرهای غیرضروری، اتراق در مسیر رودخانه‌های فصلی و مناطق کوهپایه‌ای، کوهنوردی و چرای دام خودداری کنند و همچنین کشاورزان، گلخانه‌داران و دامداران جهت حفظ محصولات باغی و دام خود آمادگی لازم را داشته باشند.

کد خبر 749410

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند