Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@17:42:40 GMT

تحرکات امارات و رژیم صهیونیستی برای اشغال جزایر یمن

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۱۴۷۳

خرداد: یک منبع رسانه‌ای یمنی از تحرکات مشترک امارات و رژیم صهیونیستی برای اشغال جزایر یمنی پرده برداشت.
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری الصحافه الیمنیه، برخی تصاویر ماهواره‌ای منتشر شده نشان می‌دهد که امارات و رژیم صهیونیستی در حال ساخت یک پایگاه نظامی مشترک در جزیره میون واقع در یمن هستند.
جزیره  مذکور به تنگه باب المندب مشرف است و اماراتی‌ها یک فرودگاه ویژه هواپیماهای نظامی در کنار ساختمان‌های نظامی واقع در آن ساخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امارات در نیمه دوم فوریه، پایگاه نظامی خود را از اریتره به جزیره میون در جنوب دریای سرخ منتقل کرد. این پایگاه که متشکل از یک بندر و فرودگاه به است، در سال ۲۰۱۵ به منظور انتقال تجهیزات نظامی سنگین و نیروهای سودانی به یمن در اریتره احداث شد.
بنا بر گزارش رسانه‌ ها، برخی منابع قبیله‌ای یمن نسبت به تحرکات امارات برای استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی در جزیره سقطری واقع در اقیانوس هند و در نزدیکی سواحل جنوبی یمن هشدار داده‌اند.

منبع: خرداد

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۱۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک های ایران را زد

به گزارش همشهری آنلاین، فاتح اربکان رهبر حزب دوباره رفاه در خصوص پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: حمله موشکی ایران به اسرائیل با ۱۲۰ موشک بالستیک انجام گرفت که بیش از ۹۰ درصد آنها را سیستم دفاعی اسرائیل مورد هدف قرار داد.

وی افزود: این هدف گیری ها در سایه رادارهای پایگاه هوایی کوره جیک در ترکیه انجام شد.

طی روزهای اخیر موضوع انتقال اطلاعات پایگاه راداری کورجیک ترکیه به رژیم صهیونیستی و کشورهای حاضر برای دفاع حملات موشکی ایران بحث برانگیز شده بود. نهاد ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه در این خصوص در بیانیه ای اعلام کرد که ترکیه اطلاعات این پایگاه را تنها در اختیار اعضای ناتو قرار می دهد و نه اسرائیل.

آمریکا، انگلیس و آلمان که در عملیات آن شب حضور داشتند از اعضای ناتو هستند.

کد خبر 847062 منبع: تسنیم برچسب‌ها ایران و اسرائیل ترکیه خبر ویژه ایران و ترکیه

دیگر خبرها

  • کمین ترکیبی حزب الله لبنان برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در کفرشوبا
  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • حمله‌های شبانه ارتش رژیم صهیونیستی به رفح
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک‌های ایران را زد
  • حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک های ایران را زد
  • بمباران تجمع آوارگان فلسطینی در غزه توسط رژیم صهیونیستی