Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@05:53:43 GMT

پیشنهاد دولت برای پاداش فوق‌العاده رد شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۱۷۳۷

پیشنهاد دولت برای پاداش فوق‌العاده رد شد

خبرگزاری فارس: حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 مجلس گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون به بررسی موارد ارجاعی از صحن علنی مجلس در بررسی لایحه بودجه سال 1400 پرداختند.

وی افزود: در لایحه اصلاحی بودجه دولت در جز 7 بند «الف» تبصره 12 این لایحه پیشنهادی را برای پاداش پایان خدمت مقامات در نظر گرفته بود که اعضای کمیسیون تلفیق رأی به حذف آن دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 مجلس اظهار داشت: در این جز دولت پیشنهاد کرده بود که مقامات و مدیران ارشد علاوه بر پاداش پایان خدمت 30 ساله خود یک پاداش فوق‌العاده نیز دریافت کنند و آن هم به این ترتیب است که در سال آخر خدمت پاداش ویژه‌ای علاوه بر حقوق دریافتی مقامات به آنها پرداخت شود و زمان پرداخت پاداش پایان خدمت سنوات 30 ساله‌شان نیز پاداش پرداختی در سال پایانی به عنوان حقوق پرداختی محاسبه شده و در پاداش پایان خدمت آنها لحاظ شود که این مسئله باعث می‌شود که مقامات دولت یک پاداش پایان خدمت بسیار بالایی را دریافت کنند.

مصوبات کمیسیون تلفیق پس از تصویب در صحن علنی و تأیید شورای نگهبان به قانون تبدیل شده و برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: حسینعلی حاجی دلیگانی کمیسیون تلفیق بودجه پاداش پایان خدمت کمیسیون تلفیق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساسیت فوق‌العاده یک مسئول نسبت به بیت‌المال! + فیلم

یکی از ویژگی‌های بارز شخصیت شهید حجت الاسلام والمسلمین سید محسن روحانی این بود که در زمان خدمت و جهاد هیچگاه به دنبال نام و نان نبود و خدمت خالصانه تنها دغدغه این شهید بود.  توجه به مسایل معنوی و تربیت روح و تقویت دل، از کار‌های اساسی و مورد توجه ایشان بود و سعی می‌کرد تا با زندگی ساده و به دور از تجمل گرایی، پرهیز از لباس‌های متنوع، کم نمودن خواب و خوراک و دل نبستن به امور دنیوی،  خویشتن را مهذّب و نورانی کند.

شهید روحانی پس از سال‌ها رشادت و فداکاری در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در سال ۶۵ در منطقه جزیره مجنون به فیض عظیم شهادت نائل شد و پیکر مطهرش در گلزار شهدای قم به خاک سپرده شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • حساسیت فوق‌العاده یک مسئول نسبت به بیت‌المال! + فیلم
  • قدرت چانه‌زنی؛ عامل اصلی تخصیص بودجه
  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است
  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور