Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-28@22:40:30 GMT

قالیباف استاد مدیریت زمان هست/حضور او در انتخابات ریاست جمهوری بستگی به تصمیم خودش دارد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۱۸۹۸

قالیباف استاد مدیریت زمان هست/حضور او در انتخابات ریاست جمهوری بستگی به تصمیم خودش دارد

به گزارش صدای ایران، موسی پورموسوی عضو شورای پژوهشی مرکز پژوهشی‌های مجلس شورای اسلامی با حضور در برنامه هزار در چهار صدای ایران اظهار داشت: اینکه بخواد برای انتخابات بیاید آقای قالیباف یا نیاید به خودش مربوط است که باید ایشان در موقع مقتضی اعلام بکند میاید یا نمیاید، ولی اگر بخواهیم ایشان را تحلیل بکنیم به عنوان یک شخصیت سیاسی در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با روحیه جهادی و انقلابی برای دفاع از مردم وارد مناطق محروم می‌شود بعد با آغاز جنگ به عنوان جوان انقلابی وارد جبهه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایشان در اوج جوانی فرماندهی یگان‌های رزمی را برعهده می‌گیرند و در طول دفاع مقدس کنار دیگر جوانان این مرز و بوم از میهنش، از دینش و از باورهایش در برابر تهاجم‌های خارجی دفاع می‌کند.
این عضو شورای پژوهشی مرکز پژوهشی‌های مجلس گفت: جنگ تمام می‌شود و وارد سازندگی کشور می‌شود و دوره درخشانی را در سازندگی کشور تجربه می‌کند که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کند اعم از:قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، در نیروی مقاومت، در نیروی هوایی سپاه، نیروی انتظامی و بعد می‌آید در حوزه سیاسی و به عنوان یک فعال سیاسی شروع به فعالیت می‌کند خوب در انتخابات ریاست جمهوری موفق نمی‌شود رای بیاورد و وارد شهرداری تهران می‌شود.
پور موسوی افزود: همه مردم می‌دانند و نیاازی به گفتن نیست که در طول ۱۲ سال شهردای ایشان چه گذشت این قضاوت را به عهده مردم می‌گذاریم، اما چند نکته کلیدی می‌توانم عرض بکنم که آقای دکتر قالیباف استاد مدیریت زمان می‌باشد واین را شهادت می‌دهم که ایشان از زمان به درستی استفاده می‌کند، تکنیک‌های موفق خود را نسبت به رقبای خودش برجسته می‌کند اینکه چگونه از زمان استفاده می‌کند، اولا از متن خارج نمی‌شود و در متن حرکت می‌کند، برنامه محوری را یک اصل می‌داند، هدف گذاری‌های ایشان کاملا ملموس و عینی می‌باشد.
وی ادامه داد: آقای قالیباف باور دارد که می‌تواند کاری را انجام بدهد و با باور یک کاری را شروع می‌کند و با قدرت یک کاری را تداوم می‌بخشد تا به نتیجه برسه، ایشان اتفاقا یک آدم نتیجه گرا می‌باشد شما ببینید مثلا احداث پل، احداث تونل، احداث بوستان، تعویض معابر، ساخت و ساز و کنترل حوزه شهر یک هدف قابل لمس می‌باشد، قابل مشاهده هستش و مردم این را می‌بینند و وقتی این کمیت‌ها در چشم مردم می‌آید سوال می‌کنند چه کسی پشت این اجرا می‌باشد می‌گویند محمد باقر قالیباف که با فکرش تحلیل می‌کند.
سید موسی پور موسوی گفت: محمد باقر قالیباف دانشیار پایه ۲۸ جغرافیایی سیاسی دانشگاه تهران می‌باشد من این بخش از ویژگی‌ها رو گفتم که مردم کمتر می‌دانند برای خودمان سوال پیش می‌آید که تا می‌گویند محمد باقر قالیباف می‌گویند مدیری قوی می‌باشد اتفاقا من می‌خواهم این را عرض کنم که محمد باقر قالیباف یک صاحب نظر در حوزه ژئوپولتیک می‌باشد و یک صاحب نظر در جغرافیایی سیاسی و کشورداری می‌باشد و متعقد می‌باشد که کشور را می‌توانیم به درستی اداره کنیم به شرط اینکه یک جمله را رعایت بکنیم وآن هم اینست که یک تقسیم کار ملی و محلی ایجاد بکنیم ایشان معتقد می‌باشد دولت موفق دولتی هستش که بین امور محلی و امور ملی تفکیک قایل بشود امور کلان و ملی را دولت انجام بدهد و ملت کار‌های محلی را انجام بدهد به تعبی خود بنده حقیر دولت سکانداری بکند ملت پادو زنی کنند در چنین حالتی می‌توان به نتایجی درخشان و خوبی برسیم.
ویدئو گفت وگوی صدای ایران با موسی پورموسوی عضو شورای پژوهشی مرکز پژوهشی‌های مجلس شورای اسلامی در برنامه هزار در چهار را در ادامه ببینید:

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: هزار درچهار صدای ایران قالیباف انتخابات 1400 محمد باقر قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۱۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ روز بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و بر همین اساس، دور جدید پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» مدتی است که آغاز به کار است.

در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم و از میان یک هزار و ۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار پنج نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. یکی از این پنج نفر «مصطفی سعیدی سیرائی» بود.

مصطفی سعیدی سیرائی، متولد ۱۳۵۸ در روستای سیرا در استان البرز، فرزند شهید و دانش‌آموخته کارشناسی مدیریت و کارشناسی ارشد علوم سیاسی است. او پیش‌تر به عنوان شهردار فردیس و عضو چهارمین دوره شورای شهر کرج انتخاب شده بود.

او مسوولیت‌های مختلفی را در شهرداری کرج تجربه کرده است. از این سمت‌ها می‌توان به ریاست اداره رفاه کارکنان و اماکن عمومی، مدیرعاملی و عضویت در هیأت مدیره شرکت تعاونی اعتبار کارکنان، بازرسی سازمان بازیافت، ریاست اداره حفاظت فیزیکی و ریاست حراست منطقه ۸، معاونت فنی و عمرانی و سازمان اتوبوس رانی شهرداری کرج اشاره کرد.

کد خبر 6089645

دیگر خبرها

  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • اعلام آمادگی قالیباف ، متکی ، ذوالنوری ، آقاتهرانی ، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • جنگ بر سر صندلی «شماره یک»؛ همه در برابر قالیباف!
  • جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم؛ همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!