Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت: در جهت پیشگیری از بیماری کرونا و با توجه به وضعیت استان خوزستان و در اجرای مصوبات ستاد کرونا ورود خودور‌ها با پلاک غیربومی به شهرستان ممنوع است.

او افزود: همچنین خروج خودور‌ها با پلاک بومی نیز از محدوده شهرستان ممنوع بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد و اعمال جریمه خواهند شد و لازم است که شهروندان به رعایت این قانون توجه داشته تا مشمول جریمه نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ئیس ستاد کرونا شهرستان اندیمشک در پایان بیان داشت: رعایت شیوه نامه‌ها و اصول بهداشتی از سوی همه‌ی افراد ضامن سلامتی آنان خواهد بود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس محدودیت کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۱۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، پیکر پاک حاجیه خانم روبخیر برزیده، مادر شهیدان والامقام عبدالرحیم و عبدالکریم دزفولی از شهدای ۸ سال دفاع مقدس بر دستان مردم قدرشناس اندیمشک تشییع و در جوار فرزندانش در قطعه قدیم بهشت زهرای این شهرستان به خاک سپرده شد.

در این مراسم فرماندار اندیمشک، امام جمعه، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرائی، اصناف و بازاریان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر شهرستان حضور داشتند.

شهید عبدالرحیم دزفولی متولد ۱۳۴۳، سال ۱۳۵۹ در کوت شیخ خرمشهر و شهید عبدالکریم دزفولی متولد ۱۳۴۵، سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • ارزیابی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم کامل شد
  • سیل بند کرخه شکست
  • نجات ۷ نفر از اهالی بومی منطقه در ارتفاعات شهرستان خوی
  • سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک مرمت شد
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد
  • سکانس‌هایی از فیلم ورود و خروج ممنوع
  • مشکل آب‌گرفتگی بلوار ارغوانیه رفع شد/ آماده‌باش اکیپ‌های ستاد سیل تا پایان بارش‌ها
  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد