Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام ساوه‌شمشکی دبیر فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با یوهان الیاش نامزد ریاست فدراسیون بین‌المللی اسکی (FIS) دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهرام ساوه‌شمشکی دبیر فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با یوهان الیاش نامزد ریاست فدراسیون بین‌المللی اسکی (FIS) دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که در حاشیه مسابقات اسکی صحرانوردی قهرمانی جهان انجام شد، یوهان الیاش ضمن ارائه توضیحاتی در مورد برنامه‌های خود برای کسب ریاست فدراسیون بین‌المللی اسکی خواستار حمایت ایران در این انتخابات فدراسیون بین‌المللی اسکی شد و گفت: امیدوارم در انتخابات پیش رو حمایت ایران را داشته باشم و البته با همراهی ایران آرای کشورهای غرب آسیا را نیز بدست بیاورم.   وی افزود: ایران از جمله کشورهای با ظرفیت بسیار بالا در اسکی آسیاست و در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس فدراسیون بین‌‌المللی اسکی قطعا حمایت بیشتری را از ایران خواهم داشت. قاره آسیا با میزبانی دو پیاپی دو المپیک زمستانی نشان داد که ظرفیت زیادی در ورزش‌های زمستانی به ویژه اسکی دارد و در دوره پیش رو باید نگاه ویژه‌تری به این قاره داشت.   یوهان الیاش در بخش دیگری از این دیدار نسبت به همکاری‌های اقتصادی در زمینه فروش محصولات HEAD به ایران ابراز تمایل نمود و گفت: بسیار علاقه‌مند هستم تا به ایران سفر کنم و از نزدیک با شرایط ورزش اسکی در ایران آشنا شوم. تلاش می‌کنم تا زمینه گسترش همکاری‌ها برای صادر کردن محصولات HEAD به ایران هرچه بیشتر فراهم شود.   بهرام ساوه‌شمشکی دبیر فدراسیون اسکی نیز در این دیدار اظهار کرد: انتخابات فدراسیون بین‌المللی اسکی در دوره پیش رو از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است. حضور کاسپر در جایگاه ریاست فدراسیون بین‌المللی اسکی زمینه‌‌ساز اتفاقات بسیار خوبی در این فدراسیون بود. امیدوارم در دوره پیش رو و با آمدن رئیس جدید فدراسیون بین‌المللی اسکی شاهد روند رو به توسعه و حمایت‌های بیشتری از کشورهایی چون ایران باشیم.   وی افزود: وجود تحریم‌ها خرید تجهیزات اسکی برای ایران را دشوار کرده است. گرچه با وجود همه سختی‌ها تجهیزات مورد نیاز ملی‌پوشان را تامین می‌کنیم اما امیدواریم تا این دیدار زمینه‌ساز دریافت محصولات شرکت‌هایی چون HEAD برای ملی‌پوشان باشد.   انتهای پیام؛

منبع: دانا

کلیدواژه: دبیر فدراسیون اسکی پیش رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۱۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«احوال و آثار محمد دبیر سیاقی» به نمایشگاه کتاب خواهد آمد

این کتاب که از مجموعه سرگذشتنامه‌ها و یادنامه‌ها است با پژوهش و نگارش مهدی مظفری ساوجی منتشر شده است.

کتاب «محمد دبیرسیاقی: احوال و آثار» در تلاش است تا تصویری روشن از زندگی و فعالیت‌های علمی دکتر محمد دبیرسیاقی به عنوان پژوهشگر، لغت‌شناس و مصحح متون کهن، پیش‌روی محققان و علاقه‌مندان به زبان و ادبیات فارسی بگذارد.

این کتاب ۱۶۶ صفحه‌ای با قیمت ۱،۳۰۰،۰۰۰ ریال در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند آن را از ۱۹ لغایت ۲۹ اردیبهشت از غرفه انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران تهیه کنند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • سکاندار هیئت اسکی اصفهان مشخص شد
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • «احوال و آثار محمد دبیر سیاقی» به نمایشگاه کتاب خواهد آمد
  • نخستین سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می‌شود
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد