Web Analytics Made Easy - Statcounter

در تمرین امروز استقلال ، فرهاد مجیدی صحبت هایی را با داریوش شجاعیان انجام داد . برخی منابع خبر می دهند که در صورت ادامه مصدومیت های شجاعیان او از استقلال کنار گذاشته می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرهاد مجیدی در جریان جلسه تمرینی امروز بازیکنان استقلال برای لحظاتی با داریوش شجاعیان گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی استقلال از وضعیت این بازیکن که به دلیل آسیب دیدگی بازی مقابل مس رفسنجان را از دست داده بود و مقابل فولاد هم نمی‌تواند تیمش را همراهی کند، آگاه شد.

برخی منابع خبر می دهند که فرهاد مجیدی قصد دارد در صورت ادامه مصدومیت های داریوش شجاعیان در استقلال او را از لیست این تیم کنار بگذارد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال داریوش شجاعیان فرهاد مجیدی اخبار استقلال استقلال داریوش شجاعیان فرهاد مجیدی لیگ برتر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی سپاهان علی کریمی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دو دیدار بسیار مهم بین تیم‌های پرسپولیس - سپاهان و تراکتور - استقلال تهران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت پیگیری می‌شود. در حال حاضر، استقلال تهران با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم جدول قرار دارند و برای قهرمانی و همچنین کسب سهمیه آسیایی با یکدیگر رقابت دارند.

در سایر بازی‌های این هفته تیم‌های هوادار با صنعت نفت، مس رفسنجان با گل گهر، ذوب آهن با نساجی، استقلال خوزستان با ملوان و آلومینیوم با فولاد دیدار خواهند کرد.  

در نخستین بازی هفته بیست و پنجم هم سه شنبه ۱۱ اردیبهشت شمس آذر قزوین ۲ - یک مهمانش پیکان را شکست داد. پوریا سرآبادانی در دقیقه ۱۰ و حسین گودرزی در وقت‌های تلف شده نیمه دوم برای شمس آذر گلزنی کردند و تک گل پیکان را حامد پاکدل دقیقه ۸۹ به ثمر رساند.

در جدول استقلال با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.  

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر 
  • اوسمار: تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف خود برسیم
  • سوپرگل داریوش شجاعیان برای هوادار در مقابل صنعت نفت
  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • شجاعیان: در خواستگاری‌ام سر فوتبال دعوا شد!
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)