Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@19:13:01 GMT

ناکامی در یک سیستم همه کارکنان را درگیر می کند

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۲۵۱۶

ناکامی در یک سیستم همه کارکنان را درگیر می کند

جمالی اعتماد به همکاران را بزرگ‌ترین سرمایه در یک مجموعه دانست و گفت: اگر ناکامی در یک سیستم پیش آمد، همه مجموعه و همکاران را درگیر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «احد جمالی» امروز ( ۱۳ اسفند ماه ) در آئین تکریم و معارفه فرماندار سابق و جدید شهرستان بویراحمد حرص و ولع زدن برای پست و مقام را ناشایست دانست و اظهار کرد: مسئولیت‌ها امانتی بوده که روزی به ما سپرده می‌شوند و روزی هم از دست خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید تلاش کنیم با شرف کار کنیم و با شرف برویم، زیرا این عاقبت بخیری است. 

 

وی با اشاره به اینکه آمده‌ایم تا مکمل همدیگر باشیم زیرا هیچ شخصی بدون ایراد نیست، ادامه داد: با تعامل، انسجام و هم فکری مشکلات حل خواهند شد.

 

جمالی به انتخابات پیش رو در سال آینده اشاره کرد و افزود: چندین رویداد مهم از جمله انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و روستا و انتخابات میان دوره‌ای مجلس در حوزه گچساران و باشت را پیش رو داریم، باید ببینیم در دوره‌های قبل چه ایراداتی داشتیم و ضمن آسیب شناسی جدی، از وقوع آنها در این دوره پیشگیری کنیم.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: ما نیز به عنوان مجریان و دست اندرکاران انتخابات باید از حق الناس به عنوان امانتدار و مجری حراست و نگهداری کنیم

 

وی بزرگ‌ترین سرمایه در یک مجموعه را اعتماد به همکاران دانست و گفت: اگر ناکامی در یک سیستم پیش آمد، همه مجموعه و همکاران را درگیر خواهد کرد.

 

                        پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتماد مجریان تکریم و معارفه انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۲۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امین درخشان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این انتخابات به شکل الکترونیکی و با حضور ۱۶۰ هنرمند برگزار شد.

وی بیان داشت: بر اساس دستورالعمل هنرمندانی که دارای رزومه هنری در بیست سال گذشته بودند، ثبت نام کردند و انتخابات روز گذشته به صورت آنلاین برگزار شد.

درخشان تصریح کرد: واجدین شرایط که شامل دانش آموختگان رشته‌های پنج گانه تئاتر که پس از فارغ التحصیلی کار حرفه‌ای کرده‌اند، نویسندگانی که سه اثر چاپ کرده، هنرمندان رشته‌های بازیگری و کارگردانی و هسته مرکزی گروه‌های نمایشی ثبت شده در دفتر استقرار گروه‌های نمایشی کشور و پیشکسوتان تئاتر که اقدام به ثبت نام در مجمع عمومی و کاندیدای هیأت مدیره انجمن کرده‌اند، پس از بررسی اسناد فعالیت اعلام شدند.

وی افزود: دراین انتخابات پنج نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر نیز به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

کد خبر 6098143

دیگر خبرها

  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه
  • راند دوم
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای
  • مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی