Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@05:30:05 GMT

صدور ۳۰ فقره مجوز مشاغل خانگی در سامان

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۲۵۲۲

صدور ۳۰ فقره مجوز مشاغل خانگی در سامان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یزدان احمدزاده مدیر جهاد کشاورزی سامان اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۰ فقره مجوز برای متقاضیان مشاغل خانگی در بخش کشاورزی این شهرستان صادر شده است که از این تعداد ۱۵ مورد جهت دریافت تسهیلات بانکی به بانک‌های عامل معرفی شدند.

او هدف از توسعه مشاغل خانگی را بهبود معیشت و افزایش رفاه خانواده‌ها عنوان نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تولید بیش از ۸۰ هزار تن محصولات باغی در شهرستان سامان

احمدزاده افزود: امروزه مشاغل خانگی و خرد، با توجه به سرمایه‌گذاری اندکی که برای شروع به کار نیاز دارند، عدم وابستگی به محلی ثابت جهت اجاره، نزدیک بودن شخص به کانون خانواده خود و استفاده از نیروی کار سایر اعضای خانواده در خصوص انجام کار‌ها نقش موثری در رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال گسترده دارند.

او با اشاره به اینکه رشته‌های مشاغل خانگی مربوط به دستگاه اجرایی وزارت جهاد کشاورزی شامل فعالیت‌های مختلف امور تولیدات دامی، شیلات، آبزیان، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، عشایری و امور تولیدات گیاهی است گفت: متقاضیان برای ثبت درخواست صدور مشاغل خانگی به سایت مربوطه به نشانی mkh.mcls.gov.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام و دریافت کد رهگیری اقدام کنند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی مشاغل خانگی پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۲۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان سامان

حجت‌الله رئیسی اظهار داشت: از تعداد ۴۸ بنای غیرمجاز ۱۸ مورد در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ و مابقی در راستای اجرای احکام قطعی قلع و قمع شد که با تخریب این بنا‌های غیرمجاز تقریباً سه هکتار از اراضی کشاورزی از توابع بخش مرکزی و زاینده رود این شهرستان آزاد و به چرخه تولید بازگشت.

وی افزود: این عملیات در خصوص جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز و اجرای تبصره ۲ ماده۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها اجرا شده است.

رئیسی اضافه کرد: این بنا‌های غیرمجاز شامل احداث ساختمان، محوطه‌سازی و دیوارکشی بوده که با حضور نماینده دادستان، یگان حفاظت اراضی کشاورزی، امور اراضی شهرستان سامان و نیروی انتظامی اجرا شده است.

بیشتر بخوانید

رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر

وی با تاکید بر حفظ کاربری اراضی و اهمیت پیشگیری از تغییرکاربری ها، گفت: دو دوره آموزشی ترویجی حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی‌ها با تدریس کارشناس مسئول حفظ کاربری جهاد کشاورزی طی سال گذشته برگزار شد.

رئیسی ادامه داد: در این دوره آموزشی، قوانین حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، تخلفات تغییرکاربری غیرمجاز و خردشدن اراضی کشاورزی و به خطر افتادن امنیت غذایی برای کشاورزان بیان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • تداوم تخریب تغییرکاربری‌های غیرمجاز در شهرستان سامان
  • پول‌ های زیر فرش/ پردرآمدترین مشاغل خانگی کدام‌اند؟
  • قلع و قمع ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان سامان
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • صدور ۱۲ هزار پروانه مشاغل خانگی طی سال گذشته در هرمزگان
  • ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در لرستان لازم است
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • فیلیمو هم سریال «حشاشین» را به ساترا حذف کرد