Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@23:49:09 GMT

اعترافاتی درباره زنان روی صحنه رفت

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۲۵۹۹

اعترافاتی درباره زنان روی صحنه رفت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از حوزه هنری قم،سید جواد طاهری از هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون  از اجرای نمایش «اعترافاتی درباره زنان» خبر داد و گفت: این نمایش تا پایان اسفند با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی هر روز از ساعت ۱۸:۳۰ در خانه نمایش قم به روی صحنه می‌رود.

وی با بیان اینکه نمایش «اعترافاتی درباره زنان» نوشته محمد امیر یاراحمدی در ژانر ملودرام قرار دارد، گفت: این نمایش داستان خبرنگار ستون‌نویس یک روزنامه است که درباره استیفای حقوق زنان قلم می‌زند، اما مورد درخواست‌های مکرر مادرش برای ازدواج با دختران قرار می‌گیرد و به ناچار به ازدواج‌های نافرجام تن می‌دهد که در نهایت سرنوشت متفاوتی برای او رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگردان نمایش «اعترافاتی درباره زنان» افزود: زهرا محمدباقری، مهدی یوسفی، فاطمه آخوندی، کوثر قاسم‌زاده، آرزو جعفری، مبارکه قاسم‌زاده و ملیکا حق‌وردی از بازیگران این نمایش هستند.

طاهری درباره ترکیب بازیگران باتجربه و جوان نمایش «اعترافاتی درباره زنان»، گفت: در این نمایش در کنار زهرا محمدباقری که از هنرمندان شناخته شده و با تجربه تئاتر قم به شمار می‌رود و مهدی یوسفی که از بازیگران خوب تئاتر پایتخت است، از چند هنرجوی خانه نمایش قم استفاده شد که از بازی آن‌ها رضایت دارم.

وی افزود: این نمایش که سال‌ها قبل در تهران به روی صحنه رفت، حتماً ارزش دیدن دارد و تلاش می‌کنیم بعد از اجرای قم، رایزنی‌هایی برای اجرای تهران داشته باشیم.

این کارگردان شناخته شده تئاتر قم با اشاره به استقبال خوب تماشاگران نمایش «همه چیز در مورد آقای ف» که در تیرماه به روی صحنه رفت، گفت: امیدوارم نمایش «اعترافاتی درباره زنان» هم از سوی علاقه‌مندان به هنر تئاتر و عموم همشهریان عزیز استقبال شود و مورد حمایت قرار بگیرد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانه نمایش قم حوزه هنری قم اعترافاتی درباره زنان روی صحنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۲۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط اداره کل هنر‌های نمایشی و بنا بر اعلام شورای نظارت و ارزشیابی، به دلیل همزمانی با شب شهادت امام جعفر صادق (ع)، همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.

مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند