Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اسکرا بلخاتوف در بازی دوم در لیگ والیبال قهرمانان مقابل زنیت کازان شکست خورد.

به گزارش ایسنا، دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ والیبال قهرمانان اروپا برگزار شد که در مهمترین دیدارها تیم زنیت کازان روسیه  به مصاف اسکرا بلخاتوف رفت. 

در بازی اول این دیدار تیم زنیت کازان در یک نمایش بسیار قوی موفق شد اسکرا را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهار ست این دیدار به ترتیب با نتیجه ۲۵ بر۲۳، ۱۹ بر۲۵، ۲۵ بر۲۳ و ۲۵ بر ۱۹ به نفع شاگردان آلکنو به اتمام رسید.

تقابل مجدد سرمربی جدید والیبال ایران که اکنون هدایت تیم زنیت کازان را برعهده دارد با میلاد عبادی‌پور، ملی‌پوش والیبال ایران که برای تیم اسکرا بلخاتوف بازی می‌کند، باعث جذابیت این رقابت شد. 

اسکرا در بازی دوم هم از این تیم قدرتمند روسی با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. پنج ست این دیدار به ترتیب با نتیجه های 22 بر25، 25 بر19، 25بر17، 13بر25 و 15 بر12 به نفع زنیت به پایان رسید. 

میلاد عبادی پور ملی پوش ایرانی که برای اسکرا بازی می کند همانند بازی اول عمکلرد بسیار خوبی داشت و موفق شد 10 امتیاز برای تیمش کسب کند تا بهترین بازیکن تیمش شود. همچنین دوسان پتکوویچ هم تیمی ملی پوش ایران 10 امتیاز برای اسکرا کسب کرد. 

میخاییلوف بازیکن زنیت با کسب 15 امتیاز ارزشمند ترین بازیکن زمین نام گرفت. 

میلاد عبادی‌پور ملی‌پوش والیبال ایران در بازی اول موفق شده بود ۱۶ امتیاز برای تیمش کسب کند و به عنوان بهترین بازیکن تیمش شناخته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: میلاد عبادی پور لیگ والیبال قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۲۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست

سرجی روبرتو از تصمیم ژاوی برای ماندن در بارسلونا حمایت کرد.

طرفداری | بارسلونا در نخستین بازی پس از اعلام ماندگار شدن ژاوی در این تیم، موفق شد والنسیا را با نتیجه 4-2 شکست دهد. سرجی روبرتو، کاپیتان بارسلونا پس از این دیدار مقابل خبرنگاران حاضر شد و گفت:

با توجه به فرم اخیر ما، این پیروزی بسیار مهمی است. تیم می داند که باید در بازی های باقی مانده پیروز شویم و فصل را در جایگاه دوم به پایان برسانیم. امسال گل های زیادی از روی ضربات شروع مجدد و ایستگاهی به ثمر رساندیم. سرجیو آلگره مسئول این استراتژی هاست و بازیکنان خوبی در این زمینه داریم. بازی مقابل ژیرونا در هفته آینده، همانند یک فینال است. لواندوفسکی بازیکن بسیار مهمی برای ماست و امیدواریم تا پایان فصل به هت تریک در بازی ها ادامه دهد.

ژاوی؟

از زمانی که اعلام شد ژاوی در تیم می ماند، رختکن بسیار متحد بوده و عملکرد بسیار خوبی داریم. ما همگی خواهان ادامه کار او بودیم. باعث تاسف است که در فصل جاری هیچ جامی کسب نکردیم. هر چند با ماندن ژاوی برای فصل آینده و تیمی که داریم، می توانیم برای کسب همه چیز رقابت کنیم. بازیکنان و من تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم. می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان