Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  بیشه‌ای معاون بازرسی سازمان صمت استان در گفتگو با بخش خبری۲۰ شبکه قزوین ، افزایش تقاضای مردم با توجه به نگرانی‌‌ها از کمبود مرغ را علت کمبود این محصول در بازار بیان کرد و گفت: در حال حاضر میزان تولید و توزیع مرغ در استان افزایش یافته است و تا چند روز آینده بازار این محصول به تعادل می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشه‌ای درحالی از افزایش تقاضا سخن گفت که قبل از او عزتی سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی، مهمان تصویری از توزیع روزانه بیش از ۱۰۰تُن مرغ خبر داد.

به گفته عزتی، علاوه بر افزایش تولید، ارسال مرغ به دیگر استان‌ها تا متعادل شدن بازار این محصول در استان، ممنوع شده است.

سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی افزود: پارسال ۲۷میلیون قطعه جوجه ریزی داشتیم که این رقم امسال از ۲۸میلیون قطعه گذشته است و مشکلی در تولید نداریم.

معاون بازرسی سازمان صمت در ادامه و در پاسخ به این سوال که برخی از مرغ فروشی‌ها سهیمه کافی برای توزیع دریافت نمی‌کنند، گفت: سهیمه‌ها به طور کامل داده می‌شود و آن‌ها قصد خالی کردن ظرفیت و توزیع انبوه را در جا‌های دیگر دارند.

معاون بازرسی سازمان صمت استان در ادامه از آغاز توزیع مرغ منجمد با قیمت مصوب ۱۵هزار و ۵۰۰ در استان خبر داد و گفت: میزان توزیع آن از روز شنبه افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار مرغ سازمان صمت کمبود مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۲۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد ملی عطر و رایحه ایرانی در کاشان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا محمدی فشارکی در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی رویداد ملی عطر و رایحه ایرانی، بیان کرد: رویداد ملی عطر و رایحه ایرانی با هدف توسعه اقتصادی دانش‌بنیان و همچنین پاسداشت آئین‌ها و سنت‌های فرهنگی است و این محصول اصیل ایرانی همزمان با نخستین سال ثبت روز گل محمدی و گلاب در تقویم رسمی کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این رویداد ملی در روز ۲۰ اردیبهشت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی و مسئولان استانی و با رونمایی از نخستین عطر تولید داخل بر پایه گل‌محمدی و همچنین رونمایی از کتاب جامع گل محمدی ایران همراه خواهد بود.

محمدی فشارکی افزود: در کنار تولید گل و گلاب می‌توان از اسانس آن به عنوان پایه تولید عطر استفاده کرد و با شناخت درست و تحقیقات، شاخه‌های جدیدی از ظرفیت‌های این صنعت در بحث اشتغال زایی را ایجاد نمود.

سرپرست فرمانداری کاشان ادامه داد: در شرایط کنونی بیشتر به تولید گلاب به عنوان یک محصول و سوغات پرتقاضای کاشان در سطح کشور توجه می‌شود در صورتی که بسیاری از ظرفیت‌های آن ناشناخته باقی مانده است.

وی سطح زیرکشت گل محمدی در سطح شهرستان را دوهزار و ۶۰۰ هکتار و تعداد واحدهای سنتی ۱۷۰۰ و واحدهای صنعتی نیز ۴۸ واحد ذکر کرد که در حدود ۲۰ هزار نفر بطور مستقیم در بخش گل و گلاب مشغول به‌کار هستند.

کد خبر 6099649

دیگر خبرها

  • عرضه بیش از ۲۴ محصول متنوع پالایشگاه آبادان در بورس
  • افزایش هزینه و از دست دادن بازار، مشکلات صنایع در اثر قطعی برق
  • قیمت خودرو امروز ۱۹ اردیبهشت +جدول
  • نوسان چشمگیر قیمت ها در بازار خودرو؛ کدام خودرو ۹۰ میلیون تومان گران شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • رویداد ملی عطر و رایحه ایرانی در کاشان برگزار می‌شود
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • توزیع روزانه قارچ در سطح کشور به ۸۰۰ تن رسید
  • ورود نوشابه گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها
  • چتر فناوری روی محصولات بهداشتی باز شد/معرفی ۱۳ محصول نانوسلامت فناورانه
  • تولید ۲۴ هزار تن توت فرنگی در بابلسر