Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@09:17:46 GMT

آغاز اکران فیلم سینمایی «تنت» در نیویورک

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۲۷۱۳

آغاز اکران فیلم سینمایی «تنت» در نیویورک

فیلم سینمایی «تنت» به کارگردانی کریستوفر نولان از جمعه هفته جاری در سینماهای شهر نیویورک افتتاح می شود.

خبرگزاری میزان - فیلم سینمایی «تنت» به کارگردانی کریستوفر نولان از جمعه هفته جاری در سینماهای شهر نیویورک افتتاح می شود.

این فیلم در ادامه ناکامی خود سینما‌های هالیوود و جهان طی یک ماه تنها بیست میلیون دلار فروخت تا در مجموع با فروشی معادل ۳۴۷ میلیون دلار هم اکنون در رتبه سوم باکس آفیس جهانی ۲۰۲۰ قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نکته آنجاست که «تنت» شهریور ماه از مرز ۳۰۰ میلیون دلار فروش عبور کرده بود و نزدیک به یک ماه است که تنها ۲۰ میلیون دلار فروش داشته است.

بیشتر بخوانید: جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود را اینجا مشاهده کنید

«انگاشته» کریستوفر نولان در آخر هفته‌ای که دیشب به پایان رسید در بازار بین‌المللی به نمایش درآمد و با وجود ادامه پاندمی کرونا توانست فروش غافلگیرکننده ۵۳ میلیون دلاری داشته باشد.

این فیلم علمی تخیلی که به عنوان پروژه‌ای دیده می‌شود که سینماها را دوباره راه می‌اندازد، قوی‌ترین آغاز خود را در بریتانیا با ۷.۱ میلیون دلار فروش داشت. «انگاشته» در آخر هفته در ۴۱ بازار بین‌المللی پخش شد که از جمله آن‌ها می‌توان از فرانسه ۶.۷ میلیون دلار، کره ۵.۱ میلیون دلار و آلمان ۴.۲ میلیون دلار نام برد.

«کریستوفر نولان» کارگردان برجسته سینمای جهان که آثاری همچون سه گانه بتمن، تلقین و میان ستاره ای را در کارنامه دارد، از جمله فیلمسازانی است که خواهان بازگشایی هر چه سریعتر سینماها در هالیوود بود.

در خلاصه داستان فیلم «انگاشته» یا همان «تنت» آمده است: دو جاسوس بین‌المللی حرفه‌ای برای جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم، درگیر ماجرا و توطئه‌ای پیچیده می‌شوند؛ از جمله یک فناوری بی‌مانند که امکان وارونگی زمان را به بشر داده‌ است.

از بازیگران این فیلم می‌توان به رابرت پتینسون، کلیمانس پوزی، جان دیوید واشنگتن، الیزابت دبیکی، مایکل کین، کنت برانا و آرون تایلر-جانسون اشاره کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما سینمای هالیوود

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سینما سینمای هالیوود کریستوفر نولان میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۲۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان

«فیلم سینمایی مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی، چند روزی است اکران عمومی شده و در سینماهای کشور به نمایش در آمده است. فیلم مست عشق رکورد فروش افتتاحیه سینمای ایران را زده و تنها پس از گذشت ۳ روز از اکران به فروش بیش از ۲۱ میلیاردی رسیده است؛ اما با این همه، مست عشق با نقدهای تند وتیزی مواجه شده است.

بازیگران مست عشق پارسا پیروزفر در نقش مولانا، شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (پسر مولانا)، بوران کوزوم در نقش علاءالدین، هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون (دختر مولانا)، بنسو سورال در نقش مریم، سلما ارگچ در نقش کِرّا خاتون (همسر مولانا)، حسام منظور در نقش حسام‌الدین چلبی، ابراهیم چلیک‌کول در نقش اسکندر، خالد ارگنچ در نقش بهاالدین ولد (پدر مولانا) خلاصه فیلم مست عشق این فیلم برشی از زندگی مولانا و شمس تبریزی در سال‌های ۶۴۰ تا ۶۴۵ هجری قمری می‌باشد که رابطه مولانا با شمس تبریزی، عشقی که مولانا به او داشت، تأثیر فراوان شمس بر زندگی و اشعار مولانا، و عشق او به خدا و عرفان او را به تصویر می‌کشد. مدت زمان مست عشق ۱۰۵ دقیقه می‌باشد.

دانلود صوت نقد فیلم مست عشق

کد خبر 749026

دیگر خبرها

  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» کریستوفر نولان در شماره جدید فیلم نگار
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد