Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-03@03:15:03 GMT

استقرار گارد ملی تا 2 ماه دیگر

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۲۸۰۶

پلیس کنگره از بیم حمله احتمالی دیگر، خواستار تمدید استقرار بیش از ۵ هزار نیروی گارد ملی در اطراف ساختمان آن شده است.

وبگاه شبکه خبری «راشا تودی» به نقل از خبرگزاری آسوشیتد‌پرس گزارش کرده که پنتاگون در حال بررسی این درخواست است.

«الیسا اسلوتکین» نماینده دموکرات ایالت میشیگان در مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه به خبر‌گزاری آسوشیتدپرس گفته که پلیس کنگره این درخواست را در روزهای گذشته مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که روز گذشته (چهار‌شنبه) پلیس کنگره طبق اطلاعاتی هشدار داد که احتمالاً یک گروه شبه‌نظامی، نقشه‌ای را برای حمله و نفوذ به ساختمان کنگره طراحی کرده است.

پلیس کنگره در بیانیه‌ای در این خصوص گفت: «ما اطلاعاتی را کسب کرده‌ایم که نشان می‌دهد نقشه‌ای برای نفوذ به ساختمان کنگره توسط یک گروه شبه‌نظامی در روز پنجشنبه چهارم مارس طراحی شده است.»

نهادهای اطلاعاتی آمریکا طبق گمانه‌زنی‌هایی گفته‌اند که این گروه موسوم به «کیو-ِانان» احتمالا این حمله را طراحی کرده‌اند.

گروه راست‌ افراطی موسوم به «کیو-ِانان» بر این باورند «دونالد ترامپ» در چهارم مارس بار دیگر رئیس‌جمهور ایالات متحده خواهد شد.

در همین خصوص روز سه‌شنبه پنج هزار عضو گارد ملی آمریکا در نزدیکی کنگره آمریکا در «واشنگتن دی سی» به حالت آماده باش درآمدند.

کیو-اِنان، یک تئوری توطئه فراگیر و بی‌اساس است که تأکید دارد که دونالد ترامپ در حال جنگ با نخبگان شیطان‌پرستی است که کودکان را آزار جنسی می‌دهند و در دولت و بازار و رسانه‌ها رخنه کرده‌اند.

پیروان این جنبش بر این باورند که در نهایت این مبارزه به یک روز حساب ختم می‌شود که در آن افرادی چون هیلاری کلینتون دستگیر و اعدام می‌شوند.

روزنامه انگلیسی «دیلی میل» در این خصوص گزارش کرد که پلیس کنگره آمریکا از چهار هزار و ۹۰۰ نیروی گارد ملی آمریکا درخواست کرده است تا حداقل تا ۱۲ مارس (۲۲ اسفندماه) در پایتخت بمانند تا از تکرار احتمالی حمله ۶ ژانویه طرفداران ترامپ به کنگره جلوگیری کنند.

حامیان جنبش کیو-اِنان که ادعاهای جعلی ترامپ مبنی بر تقلب گسترده در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را باور دارند، مدعی هستند که ترامپ می‌تواند در روز تاریخی مراسم تحلیف (چهارم مارس) که پنجشنبه هفته جاری است، ادعای ریاست‌جمهوری کند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پلیس کنگره پنتاگون آمریکا پنتاگون هیلاری کلینتون آمریکا پلیس کنگره پلیس کنگره گارد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۲۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری آژانس فرانس پرس امروز سه شنبه در حساب کاربری خود در ایکس (توییتر سابق) از حکم دادگاه نیویورک برای جریمه ترامپ خبر داد.

بر اساس اعلام این رسانه، دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا در جریان محاکمه اش در نیویورک به دلیل اهانت به دادگاه ۹ هزار دلار جریمه شده است.

قاضی دادگاه نیویورک، امروز دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهور پیشین آمریکا را به پرداخت ۹ هزار دلار جریمه محکوم کرد و اخطار داد که تداوم نقض ممنوعیت صحبت درباره دادگاه، می‌ تواند منجر به بازداشت او شود.

بر اساس دستور قاضی «خوان مرچان» دونالد ترامپ اجازه ندارد هرگونه حمله کلامی علیه شاهدان، اعضای هیأت منصفه یا کارکنان دادگاه و نزدیکان آن‌ ها انجام دهد.

«مرچان» به ازای هر مورد نقض این دستور، هزار دلار جریمه برای ترامپ در نظر گرفت و دستور داد ۷ نوشته او که «توهین‌ آمیز» بود از شبکه اجتماعی تروث‌سوشال و وب‌ سایت کارزار تبلیغاتی او حذف شود.

قاضی مذکور هنگام صدور این حکم گفت: بدین وسیله، به متهم هشدار داده شد که دادگاه تداوم نقض آگاهانه دستورات قانونی‌ اش را نمی‌ پذیرد و اگر ضروری و مناسب بداند، بازداشت تنبیهی اعمال خواهد کرد.

نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی در سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی متهم شده است.

کد خبر 6093570

دیگر خبرها

  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • ترامپ: حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا پول گرفته‌اند
  • استقرار هزاران نیروی پلیس در برلین
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا تبدیل به پادگان نظامی شد؛ ترامپ خوشحال شد
  • تمجید دونالد ترامپ از دستگیری دانشجویان معترض 
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا در محاصره؛ یورش پلیس نیویورک به دانشگاه و دستگیری ده‌ها دانشجو
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین