Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،عبدالزهرا سنواتی رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: پس از جلسه عصر امروز پنجشنبه ۹  نفر از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز رای به برکناری موسی شاعری شهردار این شهر دادند.

به گفته وی در یکصد و چهل و سومین نشست اعضای شورای شهر اسلامی شهر اهواز از میان دو گزینه رسول جامعی و ابراهیم نوشادی از کارمندان شهرداری اهواز با ۱۲ رای ابراهیم نوشادی را بر مسند سرپرستی شهرداری اهواز نشاندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ابراهیم نوشادی در سال جاری به عنوان مدیر کل امور شهری شوراهای استانداری خوزستان منصوب شد.

جهانبخشی، موسی پور، ایزدی، موسوی نژاد، سنواتی، فلسفی و کعب عمیر و موسوی زاده از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز رای به برکناری شهردار دادند.

نشست امروز شورای شهر با رای گیری با حضور آقایان سنواتی، باباپور، ایزدی، فلسفی، کعب عمیر، موسوی زاده، موسی پور و جهانبخشی، لطفعلی زاده، موسوی‌نژاد، قنوات، حاجتی و حیدری انجام شد.

وزارت کشور در نامه‌ای که به رییس شورای اسلامی شهر اهواز داده، اعلام کرده که شاعری شهردار اهواز صلاحیت حضور در این سمت را ندارد بنابراین جلسه روز چهارشنبه قرار بود برای عزل شهردار اهواز و انتخاب سرپرست شهرداری برگزار شود که به دلیل غیبت پنج عضو شورا تشکیل نشد.

پیش از این نیز نامه‌ای از سوی سازمان بازرسی کل کشور برای رییس شورای اسلامی شهر اهواز درباره برکناری شهردار اهواز ارسال شده بود که این شورا ۱۴ بهمن برای بررسی و تصمیم گیری درباره این نامه تشکیل جلسه داد اما شهردار اهواز با پنج رای موافق استیضاح و هشت رای مخالف ابقا شد.

شهردار اهواز در یکصد و چهلمین جلسه علنی شورای این شهر، برای دومین بار از حضور در صحن علنی برای پاسخگویی به سوالات اعضای شورای شهر خودداری کرده بود و جواب ۱۳ سوال عضو شورای شهر را به صورت کتبی ارسال کرده بود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهردار اهواز شورای شهر اسلامی شهر اهواز شورای اسلامی شهردار اهواز اعضای شورای شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد

سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی  از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان

 

طحان نظیف نوشت: "لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران" در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری