Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@15:03:08 GMT

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ چه ویژگی‌هایی دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۳۲۴۸

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ چه ویژگی‌هایی دارد؟

به نظر می‌رسد گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ دارای پردازنده اسنپدراگون ۶۷۸ باشد و انرژی مورد نیاز آن از طریق باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تامین ‌شود.

به گزارش ایمنا، شرکت شیائومی قصد دارد در تاریخ ۴ مارس از گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۰ رونمایی کند، انتظار می‌رود این گوشی مورد استقبال افرادی زیادی قرار بگیرد. با منتشر شدن تصاویر جعبه و پنل پشتی این گوشی، جزئیات بیشتری در مورد این محصول در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اطلاعات منتشر شده، گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ به اسنپدراگون ۶۷۸ مجهز خواهد شد که پیشرفته‌تر از اسنپدراگون ۶۷۵ است. این تراشه بر پایه لیتوگرافی ۱۱ نانومتری LLP ساخته می‌شود. انرژی مورد نیاز محصول ذکر شده با استفاده از یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود که اندکی کوچک‌تر از باتری مورد استفاده در گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ است. این باتری از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

بر اساس تصاویر فاش شده، گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ دارای صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی Super AMOLED است و در بخش بالایی آن حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی مشاهده می‌شود. علاوه بر این گوشی هوشمند ذکر شده دارای بلندگوی دوگانه خواهد بود که یکی از آن‌ها در لبه پایینی و بلندگوی دیگر در لبه بالایی گوشی تعبیه شده است

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت دلار ارزش سهام عدالت بیت کوین شاخص بورس امروز گوشی شیائومی بازار گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد

آفتاب‌‌نیوز :

تصویری جدید از بهرام رادان جلوی آیینه گوشی سامسونگ خود در شبکه‌های مورد توجه قرار گرفت و آیفون نبودن آن باعث تعجب مردم شد. بنابر آنچه در برخی از صفحات فضای مجازی نوشته شده مدل گوشی بهرام رادان، سامسونگ S ۲۴ هست که در بازار ۶۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • ویژگی‌های معلم خوب در مدرسه شهید کاظمی اردبیل
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • نگاهی به چالش تاکسی های برقی برای مالکان| در صورت تصادف تاکسی های برقی، عملکرد بیمه باید چگونه باشد؟
  • تلاش امریکا برای ذخیره انرژی با تولید باتری‌های سدیم‌یونی
  • تبلت جدید HTC باتری بزرگ و اندروید ۱۴ دارد
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • قابلیت جدید اندروید ۱۵ برای استفاده از گوشی در رخت‌خواب
  • نسل جدید خودروهای برقی چین در راه بازار
  • پرچمدار ویوو با باتری غول‌پیکر معرفی شد/ عکس
  • جییو 07 ؛ یک سدان عالی از جیلی در آستانه ورود به بازار قرار دارد (+تصاویر)