Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی لیورپول از باخت خانگی برابر آبی ها به عنوان «ضربه بزرگی» به تیمش یاد کرده است. 

یورگن کلوپ پس از شکست خانگی دیگری، از تصمیم گیری بازیکنانش در لحظات حساس راضی نبود. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، شکست ۱-۰ لیورپول مقابل چلسی باعث شد آن ها در رده هفتم جدول قرار بگیرند. کار برای مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر خیلی سخت شده است و در چنین شرایطی کلوپ انتظار دارد بازیکنانش دقت خود را افزایش بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهارت انفرادی میسون مانت در آن صحنه، تفاوت را رقم زد. بازی نزدیک و حساسی بود. آن ها یک گل زدند که آفساید بود. در نیمه دوم یک ضد حمله دیگر داشتند. ما فرصت های بیشتری داشتیم. فرصت بزرگی نصیب سادیو مانه شد و در باقی موارد هم نتوانستیم گلزنی کنیم. لازم بود به طرز متفاوتی دفاع کنیم و در این زمینه خوب نبودیم. باید چیزهای زیادی را در نظر داشته باشید. در نهایت یک گل خوردیم، مرتکب اشتباه شدیم، گل دیگر هم آفساید بود. در کل می شد گفت دفاع خوب بود ولی با توجه به این حجم از مالکیت توپ، باید فرصت های بیشتری می ساختیم. همه چیز به جز آن پاس آخر واقعا خوب بود. 

متأسفانه نمی توانیم بگوییم مشکل ما فقط مختص به بازی های خانگی است. این فقط به آنفیلد یا خانه مربوط نیست و مشکلی کلی است. باید در لحظات تعیین کننده بهتر عمل کنیم. در این لحظات باید کیفیت خودمان را نشان بدهیم و اغلب این کار را نمی کنیم. 

تعویض های من؟ فقط تلاش کردم بازیکنان تازه نفس را به زمین بفرستم. مو (صلاح) انگار امروز کمی اذیت شد، او بازی های زیادی انجام داده است. واضح است که می توانستم سادیو یا بابی (روبرتو فیرمینو) را از زمین بیرون بکشم ولی شرایط طوری بود که مو باید تعویض می شد. (جیمز) میلنر را به زمین فرستادیم تا بازیکنان را بیدار کند و کاری کند که در جریان بازی بمانند چون ما به یک فرصت احتیاج داشتیم. واقعا ضربه بزرگی به ما بود. کار هنوز تمام نشده است. ما باید در بازی ها برنده شویم. 

اخبار داغ 

آرمان رمضانی از پرسپولیس جدا شد / رسمی خوش و بش فرهاد با بازیکنان در مراسم معارفه / گزارش تصویری دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت منچستریونایتد همچنان بی شکست در بازی های خارج از خانه فصل 2020/21 لیگ برتر انگلیس محمد بن سلمان به دنبال خرید 30 درصد از سهام اینتر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت

لیورپول ممکن است با سرمربی هلندی و موفق فاینورد قرارداد امضا کند

طرفداری | احتمال معرفی شدن آرنه اسلوت به عنوان جانشین یورگن کلوپ در لیورپول قوت گرفته است. 

به گزارش فابریتزیو رومانو، مذاکرات اولیه لیورپول با آرنه اسلوت بسیار مثبت بوده و به زودی شاهد دور بعدی مذاکرات بین طرفین خواهیم بود. اسلوت از نشستن روی نیمکت لیورپول استقبال می کند اما باشگاه انگلیسی برای استخدام او باید با فاینورد نیز به توافق برسد. باشگاه هلندی یک سال پیش در مذاکرات با تاتنهام برای صادرکردن مجوز جدایی اسلوت رقمی را درخواست کرد و مطمئنا از لیورپول نیز خواسته مشابهی خواهد داشت. رومانو می گوید در قرارداد این مربی 45 ساله با فاینورد بند فسخی وجود ندارد. 

آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت