Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@12:31:48 GMT

گسترش خوابگاه کودکان و نوجوانان داعشی

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۳۵۳۶

گسترش خوابگاه کودکان و نوجوانان داعشی

منابع ویژه تلویزیون العالم اعلام کردند که آمریکا درصدد گسترش زندان‌های تحت مدیریت شبه‌نظامیان "قسد" در شهر الحسکه است و منابع مالی آن را انگلیس تأمین خواهد کرد.

به گزارش برنا، به نقل از العالم، منابع مطلع تأکید کردند که در فوریه گذشته هیئت‌های نظامی انگلیسی از زندان‌های قسد که عناصر گروه تروریستی داعش در آنجا بازداشت هستند، بازدید و با مدیریت این زندان‌ها دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته منابع مذکور، همزمان نیروهای آمریکایی اعلام کردند درصدد گسترش زندانی در شهرک "غویران" در شهر الحسکه و تقویت تدابیر در اطراف این زندان‌ها هستند و قرار است ساختمان‌های جدیدی در این منطقه احداث شود که انگلیس تامین مالی این پروژه را بر عهده می‌گیرد.

منابع ویژه به تلویزیون العالم اعلام کردند که یکی از ساختمان‌های که قرار است توسعه و گسترش یابد خوابگاه کودکان با جمعیتی در حدود 250 تا 300 کودک و نوجوان داعشی است که در رده سنی 14 تا 14 سال هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انگلیس تلویزیون کودکان کودک و نوجوان انگلیس داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آئین افتتاحیه مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فرمانده پایگاه بسیج ادارات، مسئولین شهرستانی، کارکنان ستادی، مربیان، هنرمندان و خانواده‌ها در محل سالن آمفی تئاتر شهید دربندی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

زهرا آب سوران در آئین افتتاحیه این جشنواره با تقدیر و تشکر از همه‌ی دست اندرکاران این جشنواره گفت: آذربایجان غربی ماه‌ها قبل آمادگی برگزاری این جشنواره را داشت که سرانجام امروز با برگزاری آئین افتتاحیه این جشنواره برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • هفته زمین پاک
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • کودکان و نوجوانان کدام کشور رکورددار سوء مصرف الکل هستند؟
  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان
  • پلیس؛ پیشگام بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانون‌مداری
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی