Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات مدیره انجمن گوش، حلق و بینی گفت:انجام اقداماتی نظیر تزریق آنزیم و لیفت بینی با نخ بیشتر جنبه  تیلیغاتی و تجاری دارد.

خبرگزاری میزان - چند سالی است که به غیر از جراحی بینی که سال‌ها است در کشور شناخته شده و انجام می‌گردد، شیوه‌های دیگری نظیر تزریق آنزیم، لیفت بینی با نخ و.. برای زیبایی این عضو و رفع مشکلات و نواقصی، چون قوز بینی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعضی از پزشکان معتقد هستند، انجام این اقدامات نه تنها تاثیر چندانی بر رفع عیوب بینی ندارد، بلکه ممکن است، عوارضی را به همراه داشته باشد و این در حالی است که برخی دیگر انجام این اقدامات را توصیه می‌کنند و معتقد هستند تزریق آنزیم، لیفت بینی با نخ و کار‌هایی از این قبیل می‌تواند تا حدی بر رفع مشکلات و نواقصی، چون قوز بینی موثر باشد که البته به عقیده آن‌ها این اقدامات حتما باید توسط پزشک متخصص انجام شود و به هیچ وجه نباید انجام آن‌ها را به افراد غیرمتخصص سپرد.

ابراهیم رزم پا در گفت‌وگو با میزان در این خصوص گفت: انجام اقداماتی نظیر تزریق آنزیم و لیفت بینی با نخ تاثیر چندانی ندارند و بیشتر سبب گمراهی مردم می‌شوند.

عضو هیات مدیره انجمن گوش، حلق و بینی افزود: برخی از تزریقات در مقاطعی موثر هستند و برای مثال افرادی که عمل جراحی انجام داده اند و سر بینیشان ورم دارد، می‌توانند از تزریق برای جمع کردن بینی استفاده کنند و این اقدام کمک کننده است.

این فلوشیپ جراحی سر و گردن ضمن اشاره به اینکه انجام اقداماتی نظیر تزریق آنزیم و لیفت بینی با نخ بیشتر جنبه تبلیغاتی و تجاری دارد، اظهار کرد: تزریق در بعضی موارد نظیر تزریق کورتون بر سر بینی که متورم است، تاثیر دارد که البته آن هم حتما باید تشخیص پزشک متخصص انجام شود.

بیشتر بخوانید: آیا بینی عملی‌ها نمی‌توانند تست کرونا دهند؟

انتهای پیام/

برچسب ها: عمل زیبایی بینی جراحی بینی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عمل زیبایی بینی جراحی بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف برخی خوراکی‌ها احتمال ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد

ایسنا/کرمانشاه یک متخصص تغذیه گفت: مصرف برخی خوراکی‌ها می‌تواند احتمال ابتلا به سرطان را افزایش دهد.

دکتر یحیی پاسدار با بیان اینکه مطالعات متعدد در تمام دنیا نشان داده که مصرف برخی خوراکی‌ها می‌تواند احتمال ابتلا به سرطان را تشدید کند، افزود: از جمله این خوراکی‌ها، غذاهای سرخ کردنی است، زیرا در دمای بالا روغن ها سبب تولید یک نوع ماده اسیدی می شوند که احتمال ابتلا به سرطان را تشدید می کند.

وی گفت: باقی مانده سموم در میوه‌ها و یا مصرف سبزیجاتی که در محیط‌های آلوده پرورش داده شده‌اند نیز سبب افزایش احتمال ابتلا به سرطان خواهد شد.

این متخصص تغذیه مصرف ماهی یا دیگر فرآورده‌های دریایی که در آب های آلوده و یا آب هایی که فاضلاب کارخانجات وارد آن می شود، پرورش یافته‌اند را نیز در افزایش احتمال ابتلا به سرطان موثر دانست.

پاسدار با بیان اینکه توصیه می شود از مصرف خوراکی هایی که ریسک بیماری و عوامل سرطان‌زا را افزایش می دهند پرهیز شود، گفت: در مقابل پیشنهاد می شود از مواد غذایی ضدسرطان همچون سبزیجات سالم و مواد غذایی حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین«سی» استفاده شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امارات سطح هشدار آب و هوایی خود را مجددا افزایش داد
  • صدور هشدار سطح نارنجی شماره دو در اردبیل
  • راه‌های کنترل قند خون صبحگاهی در افراد دیابتی
  • انجام عمل جراحی تعبیه کاتتر صفاقی به روش لاپاراسکوپی در سنندج
  • مصرف برخی خوراکی‌ها احتمال ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران