Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، ۲۳ تولیدکننده عضو و غیرعضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) موسوم به اوپک پلاس ش ا م گا ه د یش ب (پنجشنبه، ۱۴ اسفندماه) در چهاردهمین نشست وزیران نفت و انرژی این ائتلاف از طریق ویدئوکنفرانس با مستثنی کردن روسیه و قزاقستان همانند ماه‌های فوریه و مارس، با توقف افزایش تولید موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روسیه و قزاقستان در نشست امروز این مجوز را گرفتند که مجموع تولید روزانه خود را در ماه آوریل ۲۰۲۱ روزانه ١۵٠ هزار بشکه افزایش دهند. سهم روسیه از این مقدار افزایش تولید ١٣٠ هزار بشکه و سهم قزاقستان ۲۰ هزار بشکه در روز خواهد بود.

با این تصمیم، مقدار کاهش تولید اعضای اوپک پلاس بر مبنای رقم کاهش تولید ماه مارس سال ۲۰۲۱ میلادی، در ماه آوریل به ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار بشکه در روز می‌رسد.

عربستان همچنان به کاهش داوطلبانه روزانه یک میلیون بشکه‌ای خود در ماه آوریل ادامه می‌دهد.

اعضای اوپک پلاس همچنین در این نشست تصمیم گرفتند نشست آوریل روز اول این ماه و نشست جی ام ام سی ۳۱ ماه مارس برای بررسی تازه‌ترین تحولات برگزار شود.

کد خبر 5162019

منبع: مهر

کلیدواژه: اوپک پلاس تولید نفت روسیه قیمت دلار وزارت نیرو بانک مرکزی ایران شاخص کل بورس بازسازی سوریه قیمت نفت وزارت جهاد کشاورزی ویروس کرونا قیمت طلا وزارت راه و شهرسازی قیمت یورو سهام عدالت اوپک کالاهای اساسی هزار بشکه اوپک پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ پاسدار نجمی در این نشست از کارگران به عنوان مدافعان تولید در خط مقدم یاد کرد و گفت: بخش تولید با همت و تلاش کارگران به عنوان بازوان توانمند اقتصاد کشور در شرایط تحریم‌های ظالمانه در مقابل دشمن ایستادگی کرده و به خودکفایی رسیدند.   جانشین فرمانده سپاه شهدا افزود: علیرغم وجود مشکلات اقتصادی، تشکلات کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی همواره در کنار دولت و همراه با اهداف نظام عمل کرده اند.   دهقانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم در این نشست گزارشی از فعالیت‌های این اداره کل در یکسال گذشته ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • سهم ۶۰ هزار میلیاردی اصفهان در مولدسازی
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو
  • راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!