Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز پنج شنبه در گفتگو با شبکه خبری فاکس نیوز گفت که ارتش اسرائیل در حال تجدیدنظر در طرح‌ها جهت کسب آمادگی برای یک حمله احتمالی به تأسیسات هسته‌ای ایران است.

گانتز در توجیه این اقدام ارتش اسرائیل مدعی شد: «چنانچه جهان آنها [ایران] را پیشتر متوقف کند، خیلی خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اگر این اتفاق نیفتد، ما باید بطور مستقل و جدا ایستادگی کنیم و ما باید خودمان از خودمان دفاع کنیم».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین نقشه‌ای سری از اهداف موردنظر را با شبکه فاکس نیوز به اشتراک گذاشت که بنابر گزارشها محل ادعایی استقرار راکتهای حزب الله لبنان در امتداد مرز با فلسطین اشغالی را نشان می‌دهد. گانتز با اشاره به این نقشه گفت که «این نقشه اهداف است. هرکدام از اینها از لحاظ قانونی، عملیاتی، اطلاعاتی چک شده است و ما آماده جنگ هستیم».

گانتز در ادامه با اشاره به مخالفت «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی با احیای احتمالی برجام گفت که باید میان سیاستهای آمریکا و اسرائیل تمایز قائل شد؛ زیرا به گفت ه او، «سیاست آمریکا باید سیاست آمریکا باشد و سیاست اسرائیل باید سیاست اسرائیل بماند».

گفتنی است، تعلل ورزی دولت جدید آمریکا در بازگشت به برجام علی رغم تمام وعده‌های انتخاباتی گذشته و تلاش برای تحمیل بندهای جدید به توافق کنونی که با مخالفت قاطع مقامات تهران روبرو شد، راه برون رفت از بن بست هسته‌ای ایران را برای قدرت‌های غربی بیش از پیش با چالش مواجه ساخته است.

کد خبر 5162014

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران اسرائیل ارتش رژیم صهیونیستی عملیات نظامی ایالات متحده امریکا عراق عربستان سعودی سوریه ایران رژیم صهیونیستی روسیه جو بایدن برجام محمد بن سلمان تحريم اقتصادي روسيه افغانستان شورای حکام فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن: فهرستی از کارهای لازم برای اسرائیل را تهیه می‌کنم

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در راستای سیاست‌های واشنگتن برای حمایت از تل آویو اعلام کرد که فهرستی از کارهای لازم برای اسرائیل را تهیه می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا درحالیکه این کشور از هیچ اقدامی برای شرکت در جنایات رژیم صهیونیستی در غزه دریغ نکرده، گفت که روز چهارشنبه فهرستی از کارهایی که هنوز باید برای اسرائیل انجام شود را تهیه می‌کند.

وی در ادامه افزود: آمریکا متمرکز بر دستیابی به یک توافق آتش بس و آوردن اسرا به خانه است، هیچ بهانه یا تاخیر دیگری نباید باشد زمان برای اقدام حماس الان است.

بلینکن همچنین گفت که کار بیشتری باید برای مردم غزه انجام شود و اولین محموله‌های کمک مستقیم از اردن به گذرگاه بیت حانون روز سه‌شنبه حرکت می‌کند.

وزیر خارجه آمریکا همچنین در مورد ساخت یک اسکله موقت توسط ایالات متحده برای کمک رسانی به غزه مدعی شد که تا هفته آینده این اسکله آماده می‌شود.

اهداف شوم آمریکا از ساخت بندر در غزه/ به نام فلسطین و به کام صهیونیست‌ها

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر صمت مطرح کرد: واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • بلینکن: فهرستی از کارهای لازم برای اسرائیل را تهیه می‌کنم
  • امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست
  • برنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟
  • شعار بانک در سال جاری، توجه به سرمایه انسانی به عنوان هسته‌ اصلی توسعه بانک است