Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@14:22:44 GMT

مراقب طوفان‌های حادثه‌ساز باشید

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۳۸۶۸

مراقب طوفان‌های حادثه‌ساز باشید

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در خصوص انجام اقدامات لازم و احتیاط در روزهایی که بادهای شدید می‌وزد، توضیحاتی ارائه داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص وزش‌های شدید باد هشدار داد و اظهار کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی در خصوص وزش بادهای شدید در چند روز آینده قبل از وقوع طوفان نسبت به باز کردن و یا ایمن‌سازی داربست‌ها و پارچه‌ها و بنرهای نصب شده روی آن اقدام کرده و تا جای ممکن پارچه‌های نصب شده جمع شود و به قسمتی از داربست محکم شود و پس از وقوع طوفان مجدد مثل قبل در همان مکان نصب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین در موقع طوفان یا باد شدید باید از کار کردن کارگران روی داربست پرهیز شود و مالکان اجرای طرح‌های ساختمانی باید بیشتر با توجه به هشدارهای هواشناسی نسبت به ایمن و پایدارسازی سازه‌های ناتمام خود اقدام کنند.

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: افراد باید از پارک خودرو زیر درختان فرسوده اجتناب کنند، زیرا باد شدید در بسیاری موارد باعث سقوط شاخه‌های آن‌ها شده و به خودروها خسارات شدیدی وارد می‌کند.

وی با اشاره به لزوم احتیاط بیشتر در روزهایی که بادهای شدید می‌وزد، افزود: افراد در روزهای طوفانی نباید از کنار ساختمان‌های نیمه کاره که احتمال سقوط اشیا و مصالح وجود دارد عبور کنند، همچنین باید از پارک کردن خودروها در نزدیک ساختمان‌های نیمه کاره خودداری شود.

کاوه آهنگران اضافه کرد: از قرار دادن شیشه‌های مربا یا ترشی یا هر وسیله قابل سقوط پشت پنجره‌ها و روی لبه بالکن یا پشت بام خودداری شود.

کد خبر 479184

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آتش نشاني سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سخنگوی آتش نشانی وزش باد شدید طوفان لحظه ای حادثه افزایش ابر و وزش باد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۳۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تصاویر حیرت‌انگیز از طوفان و باران شدید در اهواز

266 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902480

دیگر خبرها

  • مخالفت شدید روزنامه وابسته به سپاه با ممنوعیت جدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها: این یعنی اعتراف به شکست فرهنگی/ مراقب پیامدهای بین‌المللی این اقدام باشید
  • ۲۵ میلیون تومان بدهید گواهینامه تقلبی بگیرید!/ مراقب باشید مرتکب قتل عمد نشوید
  • سیل شدید در برزیل؛ بیش از ۷۰ نفر مفقود شده‌اند + فیلم
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • مراقب همراه بانک‌های جعلی باشید
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  • مراقب وزش باد خیلی شدید در تهران باشید + جزئیات
  • سامانه بارشی جدید با طوفان و رعد و برق شدید وارد شیراز شد
  • مراقب وزش باد شدید باشید / دهرم فراشبند؛ در صدر میزان بارش‌ها
  • ببینید | تصاویر حیرت‌انگیز از طوفان و باران شدید در اهواز