Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مجید صالح پور پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش از این با تصمیم ستاد مقابله با کرونا، ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار صبح بود که این ممنوعیت یک ساعت کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: عبور و مرور خودروها در این ساعت ها برای همه به جز خودروهای دارای مجوز ممنوع است و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ صالح پور با بیان اینکه مردم نقش مهمی در جهت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا دارند، گفت: اگر این روزها از اندک شیب نزولی کرونا در استان صحبت می شود، حاصل تلاش نیروهای درمان و تعامل خوب مردم در رعایت پروتکلهای بهداشتی است.

این مقام انتظامی بیان داشت: طبق اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شرایط استان با توجه به شیوع ویروس جهش یافته کرونا، بسیار حساس و ناپایدار است و در صورت عادی انگاری شرایط از سوی مردم، ممکن است مسوولان ناگزیر به اعمال محدودیت های سخت تری برای کنترل شرایط شوند.

براساس آخرین آمار اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان یک هزار و ۲۸ نفر در این استان جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند و همچنین ۱۸ نفر مبتلا به کرونای جهش یافته در این استان ثبت شده است.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هرمزگان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هرمزگان پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هرمزگان محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟ + فیلم

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: از ظهر امروز (جمعه) خبری به‌صورت کذب و با غرض‌ورزی در کانال‌های خبری استانی منتشر شد که در اصل مربوط به یک شوی نمایشگاهی برای تهییج بازدیدکنندگان در نمایشگاه خودروهای کلاسیک بوده و با تشویق آن‌ها روبه‌رو شده است.

احمدرضا طحانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری چهارمین نمایشگاه «خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک، آفرود و مسابقه‌ای» که بیست‌ونهم فروردین تا دوم اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه با استقبال بی‌نظیر مردم روبه‌رو شد، به‌طوری که بیش از ۳۰ هزار بازدیدکننده را به خود جذب کرد.

وی افزود: در این نمایشگاه مردم از صدای اگزوز خودروهای کلاسیک و قدیمی که موتور آن‌ها تقویت شده است یا موتورسیکلت‌هایی سی‌سی‌های بالا دارد، لذت می‌بردند و حس مفرح و شادی در آن‌ها به وجود می‌آمد به‌طوری که روشن کردن این خودروها یا موتورسیکلت‌ها تشویق بازدیدکنندگان را به‌همراه داشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: از ظهر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ خبری به‌صورت کذب و با غرض‌ورزی در کانال‌های خبری استانی منتشر شده است که در اصل مربوط به یک شوی نمایشگاهی برای تهییج بازدیدکنندگان بوده و همان‌گونه که در فیلم مشخص است، با تشویق آن‌ها روبه‌رو شده است و صدای آژیر نیز مربوط به همین غرفه بوده و سیستم اعلام حریق نمایشگاه عمل نکرده است.

طحانیان تاکید کرد: کانال‌های خبری باید پس از اطمینان از صحت و سقم یک واقعه نسبت به وایرال کردن آن در فضای مجازی اقدام کنند.

وی گفت: چهارمین نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک، آفرود و مسابقه‌ای بدون کوچک‌ترین حادثه در مدت زمان ۵ روز برگزار شد و استقبال مردم از آن بی‌نظیر بود، به‌طوری که برگزارکنندگان نیز از استقبال بی‌نظیر مردم شگفت‌زده شده بودند و امیدواریم این نمایشگاه را سال آینده پربارتر برگزار کنیم.

کد خبر 748135

دیگر خبرها

  • کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • خبر جدید وزیر صمت درباره واردات خودرو | مردم هم می توانند این خودروها را ثبت نام و خریداری کنند
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان
  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟ + فیلم
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد