Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومه حسنی خونسار صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ۱۷ اسفندماه سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور طرح ملی کتابخانه گردی به منظور آشنایی بیشتر مردم و مسئولین با فعالیت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی اجرا می‌شود.

وی به آغاز طرح کتابخانه گردی از ۱۶ لغایت ۱۸ اسفندماه در استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: این طرح در کتابخانه‌های شاخص، تازه تأسیس و بازگشایی شده در شهرستان‌های آبی و زرد استان کرمانشاه اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا طرح ملی کتابخانه گردی در شهرهای نارنجی و قرمز اجرا نمی‌شود، گفت: شرکت در طرح ملی کتابخانه گردی مزایایی از جمله اهدای عضویت رایگان به بازدیدکنندگان کتابخانه و بخشودگی جرایم دیرکرد کتاب به مدت یک هفته با شرط بازگرداندن اصل کتاب دارد.

وی به پویش کتابخانه من اشاره کرد و ادامه داد: این پویش در فضای مجازی و ویژه کتابداران است که تمامی کتابداران با ساخت کلیپ با موضوع معرفی کتابخانه محل خدمت خود می‌توانند در این پویش شرکت کرده و کلیپ کتابخانه خود را در سایت http://samakpl.ir بارگذاری کنند.

کد خبر 5162003

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه نهاد کتابخانه های عمومی کشور کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه کتابداران کتابخانه ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا شیراز گرگان زلزله شهرستان کرج لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل مجلس شورای اسلامی عکس استانها مشهد طرح ملی کتابخانه گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «سندپژوهی و سندشناسی» در کتابخانه ملی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست «سندپژوهی و سندشناسی؛ چالش‌ها و چشم‌اندازها» به مناسبت روز اسناد ملی روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت توسط پژوهشکده اسناد معاونت پژوهش و منابع دیجیتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.

در این نشست تخصصی، عمادالدین شیخ‌الحکمایی، سوسن اصیلی و رضا فراستی، از سندپژوهان و متخصصان در امر سندپژوهی درباره موضوعاتی چون «ایجاد بانک دیجیتال اسناد ایرانی: یک ضرورت ملی»، «سندشناسی و سندپژوهی: بررسی تاریخی، تداخل معنایی و آسیب علمی»، و «ضرورت توسعه استاندارد ملی توصیف و الزام آرشیوها به رعایت آن» حضور داشته و به ارایه نکاتی می پردازند.

این برنامه روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ در سالن اجتماعات ساختمان گنجینه اسناد ملی ایران برگزار می شود.

کد خبر 6096452 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • پویش سلامت دهان و دندان در لرستان اجرا می‌شود
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم‌گردی
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم گردی
  • نشست «سندپژوهی و سندشناسی» در کتابخانه ملی برگزار می‌شود
  • پویش معلم من در اخبار استان اردبیل
  • اجرای پویش « با انرژی» در غرب مازندران
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود