Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هشتمین دوره رقابتهای بین المللی تکواندو آزاد بلغارستان از فردا شنبه با حضور ۶۹۴ تکواندوکار در صوفیه آغاز می‌شود که در رده سنی بزرگسالان ۳۹۰ تکواندوکار در هشت وزن مردان و هشت وزن زنان به رقابت خواهند پرداخت.

تیم ملی تکواندو کشورمان که صبح پنجشنبه به قصد حضور در این مسابقات تهران را ترک کرده بود، پس از ۹ ساعت توقف در فرودگاه استانبول، ساعت ۲۲ به وقت تهران وارد فرودگاه شهر صوفیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزبان برای حفظ سلامتی ورزشکاران، مربیان، داوران و عوامل برگزاری تدابیر سختی در نظر گرفته است. بر همین اساس کلیه تکواندوکاران شرکت کننده در این مسابقات در هتل «رامادا» اسکان داده شده و مسابقات نیز بر روی سه «شی هاپ چانگ» پهن شده در یکی از تالارهای همین هتل برگزار می‌شود.

از شرکت کنندگان ۷۲ ساعت قبل از شروع مسابقات تست کرونا گرفته شده و همه نفرات در اتاق‌های خود قرنطینه هستند و اجازه خروج از هتل را ندارند. ۵۰ یورو جریمه خروج از هتل خواهد بود.

بر اساس پروتکل‌های طراحی شده برای این مسابقات، غذای ورزشکاران در اتاق سرو می‌شود و تکواندوکار برای حضور در مسابقات می‌بایست در اتاق خود گرم کرده و تنها ۳۰ دقیقه قبل از شروع مبارزه به همراه مربی خود اجازه حضور در سالن مسابقات را دارد.

حسین لطفی، سروش احمدی، میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی، مهران برخورداری، سجاد مردانی با هدایت فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی ترکیب تیم ملی در این مسابقات را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 5162038

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو تیم ملی تکواندو مسابقات تکواندو تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران انتخابات فدراسیون فوتبال فرهاد مجیدی شهاب الدین عزیزی خادم محمود فکری فدراسیون فوتبال کشتی آزاد مهدی طارمی والیبال لیگ برتر بسکتبال تنیس روی میز باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه

 به مناسبت روز مراغه مسابقات والیبال ساحلی با حضور ۱۹ تیم در رده سنی آزاد به میزبانی زمین ساحلی شهرداری مراغه در حال برگزاری است.

در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آذربایجان شرقی ۵۰ ورزشکار حضور دارند.

این مسابقات عصر فردا با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان خواهد داد.

مسابقات والیبال ساحلی استان به مدت دو روز در ساحل زیبای رودخانه صوفی چای برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • انصراف سینر از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع+ جزئیات
  • تجلیل از ۱۱۰ قهرمان و ورزشکار افتخار آفرین گلستانی
  • VAR چینی هنوز وارد ایران نشده/ برگزاری دیدار ها با VAR بعید است
  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • لیگ ملت‌های والیبال یکی از ستاره‌هایش را از دست داد
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • اتاق فکر سیاست‌های اقتصادی با حضور بخش خصوصی تشکیل شود
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد