Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@15:06:57 GMT

کدام مهاجم در لیگ برتر روسیه بهتر از آزمون است؟

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۴۲۷۱

کدام مهاجم در لیگ برتر روسیه بهتر از آزمون است؟

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال روسیه مهاجمی بهتر از زوج خط حمله زنیت در لیگ برتر این کشور را معرفی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، رومان شیرکوف اظهار داشت: به نظرم دورده دسپوتوویچ (مهاجم روبین‌کازان) بهتر از سردار آزمون و آرتم جیوبا در لیگ برتر روسیه کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اکنون بهترین مهاجم این رقابت‌هاست و بازیکن قدرتمندی محسوب می‌شود. دسپوتوویچ حتی خیلی متنوع‌تر از سردار آزمون بازی می‌کند. زنیت باید این مهاجم روبین‌‌کازان را با وجود داشتن هزینه بالا بخرد.

در جدول رده‌بندی گلزنان لیگ برتر روسیه سردار آزمون و آرتم جیوبا 11 گله هستند و دسپوتوویچ با 9 گل رتبه سوم را در اختیار دارد.

پسیاکوف: آزمون یک قاتل است!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

 

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار آزمون سردار آزمون لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا سلیمانی، مهاجم سابق سایپا که این بار در مقابل تیم پیشین خود قرار گرفته بود، در ترکیب اصلی تیم مهدی تارتار بازی کرد و تلاش زیادی هم برای گلزنی انجام داد.

سلیمانی که این فصل7  گل به ثمر رسانده و با شش گل برترین گلزن نیم فصل دوم لیگ برتر نیز محسوب می‌شود، در دقیقه 84 روی ارسال رضا جعفری با ضربه سر دروازه حریف را تهدید کرد اما موقعیت او تبدیل به گل نشد.

نکته جالب اینکه در این بازی ملوان صاحب یک ضربه پنالتی هم شد اما برخلاف بازیهای قبلی سلیمانی پشت توپ قرار نگرفت اما باوجود عدم گلزنی در این بازی، مهاجم محبوب مهدی تارتار، نمایش خوب و موثری را ارائه کرد.

او حالا خود را آماده شش بازی پایانی لیگ برتر می‌کند که شاید سبب شود تا او برای اولین بار با گل زده دو رقمی فصل را به پایان برساند.

دیگر خبرها

  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • دوئل جنگنده‌ها؛ افعی آمریکایی بهتر است یا مهاجم روسی؟
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد