Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@03:29:07 GMT

برگزاری پویش همدلی عیدانه در مساجد تهران

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۴۳۵۴

برگزاری پویش همدلی عیدانه در مساجد تهران

مساجد استان تهران در پوبش همدلی عیدانه در آستانه عید مبعث در حماسه ای دیگر به کمک نیازمندان شتافتند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، مساجد استان تهران در همه حال یاری رسان نیازمندان بودند اما با شروع کرونا هر چه بیشتر مسئولیت اجتماعی خود را احیا کردند و در زمینه های مختلف از اقشار نیازمندان و آسیب دیدگان دستگیری کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما این مساجد در پی منویات مقام معظم رهبری (دامه برکاته) در اوایل دی ماه اخذ بقوت نموده و با تأسی از فرمایشات معظم له که باید محله محله کرونا ریشه کن شود با طرح «عملیات محله محور مسجد پایه»  پر قدرت تر به فعالیت اجتماعی خود و با خدمات گسترده تری پرداختند.

 

حال مساجد استان تهران خدمات مختلفی را ارائه میدهند ، خدمات پزشکی ، تست کرونا ، کمک های مومنانه ، تهیه آبمیوه برای بیمارستان ها ، تولید ماسک و مواد ضد عفونی و بسیار خدمات دیگر که برای کمک به مردم فراهم شده است.

 

اما در جشن انقلاب مساجد با برپایی ایستگاه ها و نمایشگاه ها مردم را به جشن انقلاب دعوت کرده و فضای مفرحی را برای نشاط افزایی در میان مردم فراهم کردند و با رعایت حداکثر پرتکل ها برنامه های مختلفی را اجرا کردند.

 

اما در آخرین اقدام در سال جاری و همزمان با عید سعید مبعث این مساجد در قالب «پویش همدلی عیدانه» دستگیر نیازمندان شدند و با تمام توان به میدان آمدند تا با یاری کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) ایستگاه های جمع آوری کمک های مردمی را در بیش از 50 نقطه از استان تهران برپا کردند تا بعد از جمع آوری این کمک ها بسته های معیشتی را تهیه و برای توزیع میان نیازمندان آماده سازی نموده و پخش کنند.

 

مردم از این طرح بسیار استقبال نموده و همراه با مساجد در این طرح شرکت کردند و باردیگر اعلام کردند در کنار هم هستیم و نمیگذاریم بیماری منحوس در شروع سال نو هموطنانمان را غمگین و افسرده کند.

 

 

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش همدلی عیدانه عملیات محله محور مسجد استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۴۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت

بر اساس اعلام سازمان زیباسازی شهر تهران؛ برای گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت‌ماه سالروز به شهادت رسیدن استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم پویش فرهنگی "مدرسه قوی، ایران قوی" سوژه فضاسازی شهری شد.

این پویش توسط سازمان زیباسازی شهر تهران بر سازه‌های تبلیغات شهری پایتخت اکران شد.

در این پویش فرهنگی از کلماتی همچون: "همه مدیون شما هستیم"، "به احترام معلم برپا" به همراه تصاویر به یادماندنی معلمان با دانش‌آموزان اکران شده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • ۳هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان اهداء شد
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی