Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@00:42:40 GMT

۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بجنورد توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۴۳۵۷

۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بجنورد توزیع شد

بهنام قدسی در گفتگو با مهر از توزیع ۳۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش ۶۴ میلیون تومان از ابتدای سال تا کنون برای حمایت از نیازمندان خبر داد و اظهار کرد: همچنین هزار و ۶۸۰ قُرص نان صلواتی به ارزش یک میلیون تومان توزیع شده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری امام رضا علیه السلام بجنورد به توزیع ۱۵۰ وعده غذای گرم به ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در لیالی قدر اشاره کرد و گفت: در ایام بازگشایی مدارس هم ۱۵ بسته لوازم التحریر در کیف دانش آموزان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کانون همچنین ۳۰ میلیون تومان جهت کمک به آسیب دیدگان حوادث طبیعی طی امسال جمع آوری و ارسال کرد.

قدسی در انتها گفت: در سال جاری برنامه هایی مانند عزاداری ایام محرم، جشن ها و برنامه های مختلف با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

کد خبر 5162057

منبع: مهر

کلیدواژه: مواسات کانون فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی بسته معیشتی ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا شیراز گرگان شهرستان کرج لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل مجلس شورای اسلامی عکس استانها زلزله مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر، پنتاگون در حال آماده شدن برای امضای قراردادهایی به ارزش ۶ میلیارد دلار برای تحویل تسلیحات و تجهیزات نظامی جدید به اوکراین خبر داد.

خبرگزاری اسپوتنیک روز جمعه گزارش داد که لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا از ثبت سفارش جدید خرید تسلیحات از پنتاگون به ارزش ۶ میلیارد دلار به اوکراین را تأیید کرد.

بر پایه این گزارش، آستین پس از پایان نشست با گروه تماس اوکراین با موضوع تقویت نظامی ارتش اوکراین از آمادگی پنتاگون برای تخصیص کمک نظامی واشنگتن به ارزش ۶ میلیارد دلار خبر داد.

وزیر دفاع آمریکا این بسته حمایت نظامی آمریکا به رژیم کی‌یف را بزرگ‌ترین بسته کمک مالی واشنگتن به کی‌یف توصیف کرد.

این بسته شامل سامانه‌های دفاع هوایی پاتریوت، گلوله‌های توپخانه، پهپاد، تجهیزات ضد پهپاد و موشک‌های هوا به هوا است.

گفتنی است که پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون دیروز پنجشنبه اعلام کرد که آمریکا ارسال تسلیحات جدید در قالب بسته کمکی نظامی به اوکراین را آغاز کرده است.

کد خبر 6089391

دیگر خبرها

  • بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران