Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@17:15:53 GMT

برف و باران در جاده‌های ۲۰ استان کشور

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۴۳۶۳

برف و باران در جاده‌های ۲۰ استان کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در جاده‌های ۲۰ استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی در حال حاضر تردد در تمامی جاده‌های کشور به شکل آرام و روان در حال انجام بوده و هیچ مشکل ترافیکی خاصی گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره وضعیت جوی جاده‌ها نیز اظهارکرد: برابر گزارش‌ها در حال حاضر برف و باران در برخی از محورهای استان های کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران و مازندران در حال باریدن است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: همچین در برخی از محورهای استان های گیلان، همدان، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، یزد، سمنان، خراسان شمالی و خراسان جنوبی نیز بارش باران گزارش شده است.

شیرانی به رانندگان توصیه کرد که هنگام رانندگی در شرایط بارندگی حتما با سرعت مطمئنه حرکت کرده و با دقت بیشتری به مسیر مقابل و اطراف آن توجه داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وضعیت جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمزارز

سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد که برای کسانی به صورت غیرمجاز از برق برای تولید رمزارز استفاده می‌کنند، جرایم سنگینی تا بیش از ١٠٠ برابر نرخ انرژی در نظر گرفته شده است.

مصطفی رجبی مشهدی افزود: در عین حال برای کسانی که به صورت مجاز به استخراج رمز ارز مشغول هستند پیش بینی شده تا از، بامداد تا، صبح که ساعت حداقل بار شبکه برق است، بتوانند فعالیت کنند.

مدیرعامل توانیر همچنین تاکید کرد: ماینر‌هایی که از این طریق کشف شود ضبط و تحویل مقامات قضایی شده و براساس قوانین جدید امحا خواهد شد.

وی در عین حال از هموطنان خواست تا از طریق برنامه «برق من»، موارد استفاده غیرمجاز از رمزارز را گزارش کنند که این موضوع علاوه بر محرمانه ماندن، مشمول پرداخت پاداش به گزارش کننده نیز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمزارز
  • سامسونگ در فصل اول ۲۰۲۴ به‌لطف هوش مصنوعی، سود خود را ۱۰ برابر کرد
  • ورودی آب به سد زاوین کلات بیش از سه برابر شد
  • وضعیت جاده‌ها / محور کندوان یکطرفه شد
  • سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی / احتمال رخداد تگرگ در کرمان
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد