Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا، هیات هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که در دلِ انبوهی از حوادث و رویدادها، در این مرحله حساس از تاریخ کشور عزیزمان، در این ایام مبارک، صمیمانه‌ترین تبریکات خود را به دلیل انجام این حملات و ضربات کاری علیه پایگاه‌ها و کاروان‌های نظامیان اشغالگر در سرزمین عراق به مردان مقاومت عراق و آحاد ملت این کشور تبریک می‌گوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما این مناسبت مبارک را گرامی می‌داریم و موارد زیر را توضیح می‌دهیم:

اول اینکه، عملیات‌های مقاومت علیه نظامیان اشغالگر و پایگاه‌های آنها همواره بوده و به قوت خود باقی خواهد ماند و در این عملیات‌ها هیات‌های دیپلماتیک هدف قرار نخواهند گرفت.

دوم اینکه، ما با صفحه جدیدی از صفحات مقاومت روبرو هستیم که در آن سلاح‌های مقاومت همه نظامیان اشغالگر و پایگاه‌های آنها را در هر نقطه‌ای از سرزمین عراق که باشد، هدف قرار خواهد داد. مقاومت از حق قانونی و ملی و حمایت شرعی برای پاسخگویی برخوردار است.

سوم اینکه، مقاومت عراق یک تصمیم عراقی است و به هر طریق ادامه خواهد داشت، حال شرایط و هزینه آزادسازی عراق از لوث وجود اشغالگری هر اندازه که می‌خواهد باشد.

چهارم اینکه، ما به روشنی اعلام می کنیم که هر طرفی که مانع راه مقاومت در مقابله و اخراج اشغالگر باشد، خیانتکار، خوار و ذلیل و بزدل و ترسو است و مقاومت حق دارد بلکه وظیفه دارد به چنین مانع‌تراشی‌هایی بی توجه باشد.

پس مقاومت، مقابله و رویارویی را تنها گزینه برای تضمین آزادی، عزت و سربلندی کشور می‌داند و ماه همه با توکل به خداوند متعال در این راه قدم بر می‌داریم.

برچسب‌ها مقاومت ایالات متحده آمریکا عراق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مقاومت ایالات متحده آمریکا عراق مقاومت ایالات متحده آمریکا عراق اخبار کنکور مقاومت عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مرجعیون در جریان درگیری های اخیر حزب‌ الله لبنان و رژیم صهیونیستی در معرض بمباران شدید قرار گرفته است. علاوه بر مرجعیون صدها ساختمان در شهر کفرکلا نیز در اثر حملات اسرائیل بطور جزئی یا کامل تخریب شدند.

کفر کلا در امتداد نبرد غزه، پیکر پانزدهمین شهید مقاومت اسلامی لبنان در عملیات «در مسیر قدس» را بر دوش مردم این شهرک تشییع می‌کند. این شهرک از سال ۱۹۴۸ شهدای بسیاری را در نبرد با رژیم اشغالگر تقدیم کرده است.

یکی از ساکنین شهرک کفرکلا به خبرنگار تسنیم می‌گوید: خسارات وارده بسیار زیاد است، ولی همه چیز فدای ناخن های جوانانمان در مقاومت.

دیگر خبرها

  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • حماس: اگر ارتش اسرائیل وارد رفح شود شکست سختی می‌خورد
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه
  • فیلم/ تقدیر مردم غزه از مقاومت عراق