Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@08:17:44 GMT

کشته شدن ۷ کارگر افغانی توسط داعش

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۴۳۹۴

عطاالله خوگیانی» سخنگوی والی « ننگرهار » اعلام کرد که افراد مسلح ناشناس در شهرستان «سرخ‌رود» ۷ کارگر یک کارخانه گچ را به ضرب گلوله کشتند.

وی افزود که تحقیقات درباره چگونگی وقوع این رویداد آغاز شده است اما جزئیات بیشتری درباره عاملان حمله ارائه نکرد.

«اجمل عمر» معاون شورای ولایتی ننگرهار به «اطلاعات روز» گفت که کارگران کشته‌شده در این رویداد، از قوم هزاره و اهل ولایت بامیان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود که این کارگرها درحالیکه دست‌های آن‌ها بسته بود توسط جنگجویان مربوط به گروه تروریستی داعش کشته شدند.

«آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل پیش از این گفته بود که باوجود تضعیف داعش در افغانستان اعضای این گروه تروریستی همچنان در ولایت‌های ننگرهار و کنر حضور دارند.

براساس گزارش‌های سازمان ملل، در حال حاضر یکهزار تا ۲۲۰۰ تروریست داعش در ولایت‌های افغانستان حضور دارند و احتمال دارد این گروه تروریستی در آینده مراکز شهرهای بزرگ از جمله پایتخت افغانستان را هدف قرار دهد.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ننگرهار افراد مسلح افراد مسلح افغانستان سازمان ملل داعش ننگرهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۴۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان

پیترس اوستویس، رئیس بخش خاور میانه، آسیا و اقیانوسیه اتحادیه اروپا در سفر به ولایت هرات با حضور معاون مقام ولایت و رئیس نمایندگی وزارت خارجه با والی هرات دیدار کرد.

شیخ نور احمد اسلام جار، والی هرات در این دیدار بر لزوم همکاری این اتحادیه در بخش‌های کاهش تاثیرات اقلیمی، صنعتی شدن زراعت و مالداری، وصل کردن بانک‌های افغانستان به بانک‌های بین‌المللی و ایجاد سهولت‌ اخذ ویزا برای تاجران افغانستانی در بیرون از کشور تاکید نمود.

از سویی دیگر، مولوی مهاجر فراهی، معاون والی هرات ضمن استقبال از سفر هیئت اتحادیه اروپا به هرات، از همکاری‌های اتحادیه اروپا با افغانستان به خصوص ولایت هرات ابراز قدردانی نمود. 

پیترس اوستویس، رئیس بخش خاورمیانه، آسیا و اقیانوسیه اتحادیه اروپا، از ادامه کمک های اتحادیه اروپا به مردم افغانستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • قیمت افغانی به تومان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • طالبان سه کشور همسایه را به حمایت از داعش متهم کرد | همسایه سوم کدام است؟
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند
  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • قیمت افغانی افغانستان امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان