Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@15:05:25 GMT

برف و باران در جاده‌های ۲۰ استان کشور

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۴۷۴۰

برف و باران در جاده‌های ۲۰ استان کشور

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی در حال حاضر تردد در تمامی جاده‌های کشور به شکل آرام و روان در حال انجام بوده و هیچ مشکل ترافیکی خاصی گزارش نشده است.

او درباره وضعیت جوی جاده‌ها نیز اظهارکرد: برابر گزارش‌ها در حال حاضر برف و باران در برخی از محورهای استان های کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران و مازندران در حال باریدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: همچین در برخی از محورهای استان های گیلان، همدان، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، یزد، سمنان، خراسان شمالی و خراسان جنوبی نیز بارش باران گزارش شده است.

شیرانی به رانندگان توصیه کرد که هنگام رانندگی در شرایط بارندگی حتما با سرعت مطمئنه حرکت کرده و با دقت بیشتری به مسیر مقابل و اطراف آن توجه داشته باشند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۴۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش ۴۰۰ راهدار لرستانی با هشدار نارنجی هواشناسی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از آماده‌باش راهداران این استان در پی صدور هشدار نارنجی هواشناسی خبر داد. - اخبار استانها -

مرتضی شیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، با اشاره به آماده‌باش راهداران با اعلام هشدار نارنجی هواشناسی لرستان، گفت: 400 راهدار این استان در محورهای مواصلاتی در حال آماده‌باش هستند.

او اضافه کرد: 280 دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در 38 پایگاه جاده‌ای لرستان مستقر است و گشت‌های راهداری نیز در حال آماده‌باش هستند.

هشدار نارنجی هواشناسی لرستان؛ در حاشیۀ رودخانه‌ها توقف نکنید

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان اعلام کرد: بارش پراکندۀ باران هم‌اکنون در شهرستان‌های نورآباد و الشتر جریان دارد و گزارشی از مسدودی محورهای این استان نداشته‌ایم.

شیروانی با بیان رصد محورهای مواصلاتی لرستان با دوربین نظارتی به‌صورت آنلاین خاطرنشان کرد: رانندگان قبل از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانۀ 141 تماس بگیرند.

فعالیت سامانۀ بارشی از بعدازظهر چهارشنبه آسمان لرستان را با شدت و ضعف تحت‌تأثیر قرار داده‌است و رگبار باران، رعدوبرق، رگبار تگرگ و تندبادهای لحظه‌ای پیش‌بینی شده‌است.

سامانۀ بارشی اخیر در نواحی غربی و جنوبی لرستان از نمود بیشتری برخوردار است و شامگاه جمعه از جو این استان خارج می‌شود.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • ترددهای جاده‌ای بین استانی ۱۱درصد افزایش یافت
  • آماده‌باش ۴۰۰ راهدار لرستانی با هشدار نارنجی هواشناسی
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • محورهای کرمانشاه لغزنده است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس